500kr för grönt kort?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sandraR

Är det verkligen lämpligt att betala 500kr för att ta grönt kort? Jag tycker det verkar vara hemskt mkt pengar.
MVH Sandra.
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Gud vad dåligt. Men det är en ridskola, och för medlemmar är det 400kr men även detta är dyrt tycker jag.
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Oj, det var verkligen dyrt!:eek:
Själv fick jag ta det gratis på klubben.
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Hur länge gäller grönt kort då? Tar man det bara en gång eller måste man göra om det med tiden?
 
Sv: 500kr för grönt kort?

grönt kort behöver man bara ta en gång.

visst det var dyrt..och dyrare det blir det med tanken på licensepriserna, och det ska man ha nytt VARJE år...
 
Sv: 500kr för grönt kort?

samma här, trodde det var så överallt! :crazy:
 
Sv: 500kr för grönt kort?

knapp

oj, det lät dyrt.. :crazy: jag betalade 200kr, 150kr för kursen och sen extra 50kr för att en överdomare skulle komma och besvara alla våra frågor och berätta lite mer ingående + ambulans-personal som berättade om de vanligaste sakdorna och liknande.. :) kursen höll på ca 4-5ggr tror jah..
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Jag tror jag gav ca 100kr för mitt när jag tog det för 10 år sedan. Avgiften var för att betala för TR I och III
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 995
Senast: fio
·
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 539
Senast: mumin
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
284
Senast: Hellhound
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp