500kr för grönt kort?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 500kr för grönt kort?

Det var tämligen billiga TR I och TR III, vill jag säga. När jag köpte mina på 90-talet kostade de över 100 kr/st.

Köptes in billigare av klubben (mängdrabatt), och det som överskred 100kr sponsrade klubben oss med. :)
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Jag betalade 200 kr för kurs+prov. Så ja 500 lät väldigt mycket :p
 
Sv: 500kr för grönt kort?

OK.

När jag var cirkelledare krävde vi inte att deltagarna skulle ha personliga exemplar. Vår klubb köpte in ett antal som användes under kursen och de cirkeldeltagare som ville köpa efter kursens slut fick göra detta till ett reducerat pris.
 
Sv: 500kr för grönt kort?

Nu låser jag den här tråden. Om inte TS fått svar på alla frågor hänvisar jag till den nålade tråden högst upp på Tävling generellt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 996
Senast: fio
·
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 539
Senast: mumin
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
284
Senast: Hellhound
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp