Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min rätt stora erfarenhet av påtända tjafspellar är att ju biffigare vakt, ju mer bråk blir det...I övrigt skulle jag sparka min livvakt om jag var Asap Rocky. I sitt förhör hävdar han att han fruktade för sitt liv redan när de var utanför hamburgerrestaurangen. Jag ser lite problem där, dels med riskbedömingen, dels att han inte fokuserade på sitt objekt men kanske framför allt hans agerande om det nu verkligen var så att han upplevde fara för livet...
OT om man undantar ett par inlägg som kanske varit på gränsen till kränkningar av Rocky och målsägande - en himla lärorik tråd. Den som inte har haft ett "Å fan"-moment, under läsningen kan räcka upp en hand.
Fast det är ju inte så konstigt att man framhäver det som att man var rädd och fruktade för sitt liv när man vet att det är en fråga om ifall ens agerande var befogat.I övrigt skulle jag sparka min livvakt om jag var Asap Rocky. I sitt förhör hävdar han att han fruktade för sitt liv redan när de var utanför hamburgerrestaurangen. Jag ser lite problem där, dels med riskbedömingen, dels att han inte fokuserade på sitt objekt men kanske framför allt hans agerande om det nu verkligen var så att han upplevde fara för livet...
Fast det är ju inte så konstigt att man framhäver det som att man var rädd och fruktade för sitt liv när man vet att det är en fråga om ifall ens agerande var befogat.
Du tänker på marockanerna/nordafrikanska barnen, BO är afghan och de lever definitivt inte i princip som gatubarn mer än ifall de vill.Studier? Många av dem lever i princip som gatubarn. Driver runt och röker på och är inte välkomna någonstans.
Jag läste för övrigt också den uppgiften och förstår inte dess relevans. Man brukar inte ange målsägares kriminal-cv. Är du angelägen om att uppgiften ska spridas?
Jag vet att han är afghan. I Göteborg de här personerna blandat afghaner och marockaner och sannolikt är det likadant i Stockholm.Du tänker på marockanerna/nordafrikanska barnen, BO är afghan och de lever definitivt inte i princip som gatubarn mer än ifall de vill.
Det beror väl på vad man Åh fan-ar över.Jag har inte höjt någon hand men jag jobbar ju i branschen så det kanske är fusk![]()
OT om man undantar ett par inlägg som kanske varit på gränsen till kränkningar av Rocky och målsägande - en himla lärorik tråd. Den som inte har haft ett "Å fan"-moment, under läsningen kan räcka upp en hand.
Det beror väl på vad man Åh fan-ar över.Jag har åh fan-at när jag sett hur lite det ska till för att folk helt ska vilja runda rättssystemet.
Det beror väl på vad man Åh fan-ar över.Jag har åh fan-at när jag sett hur lite det ska till för att folk helt ska vilja runda rättssystemet.
Du tänker på marockanerna/nordafrikanska barnen, BO är afghan och de lever definitivt inte i princip som gatubarn mer än ifall de vill.
Med mer info om vilka skadorna är och när det även verkar som att någon eller några använt en glasflaska som vapen lär det knappast bli ett frikännande. Offrets skador med en revbensfraktur och flera skärsår på armarna samt blödningar, filmer som visar förloppet och flera vittnen är en stark bevisning tycker jag. Skall bli intressant att se vilken påföljden blir och hur det tas emot i USA.
Gymnasielagen gjorde väl inte så att personer kunde stanna för att bo på gatan och studera? Jag tog bara för givet att man inte lät folk stanna som gatubarn och hemlösa om man nu ska ge dessa uppehållstillstånd.Vad bygger du det påståendet på? För jag har jobbat på plattan med omnejd sedan 2015 och delar inte din uppfattning överhuvudtaget.
Inte i USA, men i Donald Trumps värld.Alltså detta.
Visa bifogad fil 33761
Innebär detta att det är så det går till i USA? En person är misstänkt för ett brott men presidenten kan få ett ryck, skita i förundersökningen, titta på den misstänktes egen video, ringa ett samtal och vips är den misstänkte fri?
Och om vi svenskar är missnöjda med hanteringen av svenskar i USA är det bara för SL att ringa och så släpper de svensken.?Alltså detta.
Visa bifogad fil 33761
Innebär detta att det är så det går till i USA? En person är misstänkt för ett brott men presidenten kan få ett ryck, skita i förundersökningen, titta på den misstänktes egen video, ringa ett samtal och vips är den misstänkte fri?
Spontant känner jag att om Trump är besviken på Löfven så är jag nöjd med hur Löfven behandlat ärendet.Alltså detta.
Visa bifogad fil 33761