Äckel i ödeskogen

Sv: Äckel i ödeskogen

Kan det vara så att Gnist har skaffat sig en liten Havanais, eftersom den "så envist hänger kvar"? :D

Gnist tröttnade på alla jakthundar, sålde dem på Blocket till första bästa och riktar sig numera endast in på Grupp 9: fluffiga små soffkuddar! :eek:

Nja, en sanning med lite modifikation ;)

Terrierskrutten är på nöjessresa ( :cool: ) och eftersom han är yngsta dotterns "egna" hund så fick hon ha lurvkrypet i pant för att inte förtvivla totalt :D

As if mina jakthundar skulle pytsas bort *ryyyyyys* :eek:

Men det lär bli en riktig tuffinghavanais, nu när han ska umgås med jakthundar i ödeskogen :angel:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Just nu flänger krypet omkring som en rabiessjuk råtta här inne :eek:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Tror du att lilla dottern kommer att släppa ifrån sig sin nya Vän när den "gamla" kommer tillbaka...? Hon lär nog vilja behålla bägge!:love::angel:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

DSC_0308.jpg




Detta lilla kryp fick jag åka in till Ultuna med igår kväll, feber och uschlig, så han blev inlagd.

Lille plutten :cry:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Har du hört något nu på morgonen?

Vildbattingen här börjar bli helt laglös i alla fall :eek:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Men snutten då, händer visst bara dåliga grejer på Hund just nu? :crazy:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Ev skulle jourhavande vet ringa på förmiddagen, annars får jag vänta till telefontiden i eftermiddag. :crazy:

Lille Ynket har hamnat i den laglösa ödeskogen och anpassar sig väl hör jag :cool:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Skrutten är hemma igen, fick dropp under natten och så gav febern med sig. Han grät/skrek i högan sky i bakgrunden när vet. ringde :p

Så nu är han ordinerad kortare pinkrundor i koppel de närmaste dagarna. De hittade inget på blodproven. Troligen något virus som satte ner honom.
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Men om du vill bli av med den lilla söta saken,så har jag rätt metod,eller jag och jag..min hund gräver ner det hon vill bli av med:D

24138723.jpg

24138873.jpg
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Nja, han jagar mest fauvar och katter (än så länge :devil: ) + att han formligen ÄLSKAR torkad fårlever och rått älgkött :D
 

Liknande trådar

Mat Hittade ett intressant test baserat på en undersökning av två personer vid Technical University of Zürich som upptäckte att folks äckel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
2 596
Senast: Ninnurur
·
Övr. Hund Jag har köpt hem två korvar Pondus för att prova och ena korven verkade god men den ena hunden verkar tycka att den andra är helt...
Svar
11
· Visningar
799
Senast: snorp
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 546
Senast: sorbifolia
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 329
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp