Bukefalos 28 år!

Är din tråd borta?

Sv: Är din tråd borta?

En av mina trådar raderats, då frågade jag om tips på en ponny som tunnar ur...
 
Sv: Är din tråd borta?

Om den låg här under Utrustning (vilket jag inte alls känner igen) förstår jag att den är borta - helt fel forum.
 
Sv: Är din tråd borta?

min tråd la ut för nåra minuter sedan e borta. la den under utrustining-övrigt. skrev att jag är i akut behov av haklapp och behover tips om vart jag kan hitta en sådan.. vad har jag gjort för fel då den inte finns kvar???
 
Sv: Är din tråd borta?

Det beror nog på att det kanske redan finns sådana trådar, använd sök funktionen :D
 
Sv: Är din tråd borta?

är det så många trådar som måste rensas att ni inte kan skicka ett kort PM om varför tråden försvann? :crazy:
Jag hade en ny tråd med ett ämne som jag inte tyckte att jag hittade någon annanstans.. men den togs bort, två ggr. Hade varit trevligt med en förklaring eller länk till vart jag istället ska skriva.
 
Sv: Är din tråd borta?

Upprepar info från tråden:

Det är MÅNGA trådar som raderas under en dag. Väldigt många.

Skulle vi moderatorer (som arbetar ideellt) PM´a för varje inlägg vi tar bort skulle de flesta av oss få gå ner i arbetstid på våra avlönade jobb för att kunna lägga tiden på Buke-arbetet istället.
 
Sv: Är din tråd borta?

Ok.

Synd för man struntar nästan att lägga in egna trådar när man får trådarna bortplockade utan att förstå varför.
 
Sv: Är din tråd borta?

Jag måste säga att det mesta finns att läsa i den här trådens inledning samt i de regler du godkände när du blev medlem....
 
Sv: Är din tråd borta?

Vart tog min tråd om mjuka skaft vägen? Finns det redan så många tråda om det så den togs bort?

Jag har inte hittat det jag letar efter i trådarna här.
 
Sv: Är din tråd borta?

Kunde du inte plocka bort länken istället? Tog en bild från en sida där jag visste att den fanns utan att behöva leta.
 
Sv: Är din tråd borta?

Det är jättetråkigt att du tycker detta är ett så dåligt forum, men jag vet att det finns många andra hästforum som kanske inte har samma regler.

Lovis
moderator


Ja men om du säger sådär så lär ju inte Gunnar tjäna några reklampengar...

*asg*:rofl:
 
Sv: Är din tråd borta?

Ställer frågan här innan jag gör en tråd.

Är det OK att fråga om erfarenheter av ett bestämt företag?
Kan ju vara bra att få lite input innan man gör en stor beställning :)
 
Sv: Är din tråd borta?

Inga diskussioner om specifika företag. Viss tillåtenhet runt de stora företagen (Hööks, Horze etc) har skett, men främst om sortiment, inte om enskilda händelser.
 
Sv: Är din tråd borta?

Men hittills har jag inte kunnat utläsa vilken butik det skulle vara, måhända är jag trög.
 
Sv: Är din tråd borta?

Det finns alltså inget möjlighet att få hjälp att hitta ngt som man dels inte riktigt vet vad det heter och har ingen aning om vad man ska hitta det?
Antar att min tråd om "träben" togs bort för att det ansåsgs som efterlyssning och det är väl bara att acceptera.
Men finns ngt ngr andra sätt som man kan få hjälp med att hitta ngt på buke? Det är väldigt svårt att googla på ngt som man inte ens riktigt vet vad det är. Att söka på "träben" ger mig inte riktigt det jag söker...

Får man utforma frågan som "Vad ska jag googla på för ord för att hitta en sån här xxxxx" ?
 
Sv: Är din tråd borta?

En efterlysning är ju en efterlysning, hur man än formulerar den. Att efterlysa sökord för google är således inte rätt lösning.

Lovis
moderator
 
Sv: Är din tråd borta?

En efterlysning är ju en efterlysning, hur man än formulerar den. Att efterlysa sökord för google är således inte rätt lösning.

Lovis
moderator


Nehe okej, får väl glömma det jag har tänkt på då... synd...

Får man fråga varför förresten? Bryter det mot ngn lag? Att söka efter en specifik häst fattar jag ju att man får använda radannonserna till, men när det gäller sökord tror jag inte att jag skulle få så mkt hjälp av radannonsern?
 

Liknande trådar

Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Upptäckte att min tråd där jag efterlyste tips på Mödravårdscentraler i Stockholm tagits bort. Varför får man fråga efter sånt här...
Svar
6
· Visningar
1 011
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 167
Senast: Sezziyanen
·
Fälttävlan Det kommer ju regelbundet frågor om skydd i terrängen, precis som det hela tiden kommer nya skydd. De flesta trådar är rätt röriga, med...
Svar
7
· Visningar
7 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp