Bukefalos 28 år!

Är din tråd borta?

Sv: Är din tråd borta?

*kl*

Bara undrar vart min tråd om smal sadelgjord tog vägen? När jag läste den sist så fanns inget i den som inte är OK, kom det upp något efteråt kanske?
 
Sv: Är din tråd borta?

"Var kan jag hitta en smal sadelgjord?" måste nog anses vara en efterlysning av inköpsställe för en smal sadelgjord.
 
Sv: Är din tråd borta?

Vart tog min bettlöst träns tråd vägen där jag undrade över hur ett speciellt träns skulle inverka på hästen?
 
Sv: Är din tråd borta?

Ah, tack. Menade mer var mer kan jag göra ang gjorden och om smal sadelgjord var lösningen. Men då vet jag vart jag gjorde fel. Kom inte ihåg formuleringen ens faktiskt...
 
Sv: Är din tråd borta?

Måste nog fråga vad det va för fel på min tråd då... Den handlade om hur mycket man kan sälja en hubertus dressyrsadel, den va inte till salu här bara rådfrågningar om vad man kan sätta för pris och om priset ändras ang bomvid. Hur man kan ta reda på bomvid mm...
 
Sv: Är din tråd borta?

Jag skapade en tråd där jag ville få hjälp att värdera en sadel av ett märke jag inte visste något om, varför togs den bort? :confused:
 
Sv: Är din tråd borta?

Hur gör man en tråd? har någon vilkigt jag måste få reda på,vet intte om någon här kan hlälpa mig,
Mitt Varmblods sto är 11år snart, Hon har aldrig haft föl och hon är heller inte menad till avel, en kompis sa till mig att det inte är normalt, men jag vill bara försäkra mig om det, tror inte det är så allvarligt,

Som de flesta vet så måste man göra rent ett stos juver, jag har glort med flera gånger, men först för några dagar sen kom det ut Vit vätska, (inte klar vit) när jag gjorde rent juvrena, och "drog" lite i de ena för att kolla imitten, hmm det var inte jätte mycket, men några droppar, tror inte det är så farligt men skulle bli otroligt glad om någon visste vad detta var, eller om alla ston har så :P

~Beatrice
 
Sv: Är din tråd borta?

Hur långt har hon gått? Jag är absolut inte van med avel men logiskt sett så får dom ju mjölk där...
 
Sv: Är din tråd borta?

Värderingar, frågor om sadlar som är till salu (egna) är ofta en form av smygannonser och tolkas nästan jämt som sådana då många inlägg i tråden handlar om att folk vill köpa sadeln som det frågas om.

Vill man diskutera generella mätmetoder kan man göra det utan att meddela att man håller på att sälja sin sadel.
 
Sv: Är din tråd borta?

Sadeln är heller inte till salu, jag ville bara kolla om det va värt att sälja den eller om det är lika bra att ha kvar den ett tag till.
 
Sv: Är din tråd borta?

Jag skulle vilja skapa en tråd om täcken. Vill ha en diskussion, men det finns ju såklart risk att folk länkar och tipsar om specifika täcken...

Jag vill veta vad folk har för erfarenheter ang. passformen på täckena. Delvis billigigare eller om det faktiskt är värt att köpa ett dyrare?
Allra helst skulle jag ju vilja ha med märken, har uppfattat det som att det är mer ok att nämna större företag som Hööks?

Vill veta då jag själv har mest erfarenhet kring billiga ex. Hööks-Domani-Börjes... Detta med varierande passform. Är ett simpelt fleecetäcke för runt 1000-lappen så överlägset?

Blir väldigt förvirrad av alla regler och jag skulle även jag vilja ha ett specifikt forum där man får fråga efter märken, inköpsställen samt efterlysa...
 
Sv: Är din tråd borta?

Som anges i trådens början är det helt OK att diskutera MÄRKEN men inte INKÖPSSTÄLLEN.

Att göra ett specifikt reklamforum för inköpsställen och pris tror jag inte blir aktuellt faktiskt, men du kan alltid ta kontakt med Gunnar och föreslå det.
 
Sv: Är din tråd borta?

Var min Pretal-sadel-fråga smygförsäljning? Ville ju bara vet vad det var för sadel jag hade. Hur ska jag ta reda på det? Tips? Jag har inte tänkt sälja den... :(



Hittade tråden. Den hade glidit ner på listan...
 
Sv: Är din tråd borta?

Ojsan jag tyckte jag läste där, men då missade jag det. Sorry. :)
 
Sv: Är din tråd borta?

Hej, jag frågade efter erfarenheter av ett visst sadelmärke men hittar det ej. Var det förbjudet? Tycker att folk diskuterar prylar och olika märken ständigt här så förstår jag inte varför inte min fråga är ok??
 
Sv: Är din tråd borta?

Hej, jag frågade efter erfarenheter av ett visst sadelmärke men hittar det ej. Var det förbjudet? Tycker att folk diskuterar prylar och olika märken ständigt här så förstår jag inte varför inte min fråga är ok??

Sorry, jag hittade mitt inlägg... Kom bara inte ihåg var det var:crazy:
 

Liknande trådar

Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Upptäckte att min tråd där jag efterlyste tips på Mödravårdscentraler i Stockholm tagits bort. Varför får man fråga efter sånt här...
Svar
6
· Visningar
1 002
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 103
Senast: Sezziyanen
·
Fälttävlan Det kommer ju regelbundet frågor om skydd i terrängen, precis som det hela tiden kommer nya skydd. De flesta trådar är rätt röriga, med...
Svar
7
· Visningar
7 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp