Jag är nere i lokalen igen och försöker plocka, men allt är så dammigt och äckligt och fullt av spindlar så det är svårt att få något gjort och jag vet inte var jag ska göra av allt. Jag hade behövt börja sopa i ena hörnet och jobba mig framåt, men då kommer tvätten att bli full av damm för det kommer att virvla runt i hela rummet. Funderar på att ställa ut allt skit i garaget tills jag kan köra till tippen så jag slipper det här inne för där är ändå tomt och det är bara jag och fastighetsbolaget som har tillgång dit så det blir ingen direkt brandrisk. Den risken är nog större här inne med tanke på hur elen ser ut 
Jag har hittat en massa matskålar och hinkar mm i plast som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med för det är inte värt många ören var för sig, men det känns dumt att slänga så kanske jag lägger ut det i ett paket för någon tia på marketplace
Jag har hittat en massa matskålar och hinkar mm i plast som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med för det är inte värt många ören var för sig, men det känns dumt att slänga så kanske jag lägger ut det i ett paket för någon tia på marketplace