Oh... en leksak jag köpte till barnet i augusti som aldrig kom fram har plötsligt anlänt.
... Bring
... Bring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått min första 4a som omdöme på Vinted. Orsak = säljaren tyckte det vore bättre om paketet hamnat på ett annat ombud![]()
Vissa ska helt enkelt inte handla på begagnat-siter, jag har fått bottenbetyg på Tradera av en som köper tekniska saker men är för korkad för att fatta hur dom funkar, ja ge f*n i att buda på det då, pucko!Haha jag har också fått ett bottenbetyg på vinted, en levisskjorta som kostade typ 200 kr. Säljaren hade förväntat sig högre kvalitet på märket levi's. Okej... ska tänka på det nästa gång jag... syr?![]()
Litet sidospår men....jag lyckades till slut få sambon att låna den intressanta boken på biblioteket i stället för att köpa den. Han läser aldrig om sina böcker så då blir de stående i bokhyllan. Många där är aldrig lästa ö h t och kommer inte att bli det heller. Jag har inte lyckats få honom att sälja/ge bort dem än. Hoppas att jag lyckas.
Men tills dess så är det då en sak mindre som inte behöver finnas hos oss.
Jag har verkligen väldigt mycket för starka känslor till just böcker. Det var fruktansvärt att packa ner dem i påsar och köra till loppis... Men det GÅR ju inte att ha hur många som helst. Jag har hetsköpt böcker i hela mitt liv men inte läst i samma utsträckning så många av dem är ju inte ens lästa... Nu har jag i alla fall börjat låna och läsa istället för att köpa allt jag vill läsa. Jag antar ändå att antalet böcker kommer växa framöver. Men först behöver jag ju se hur mycket bokförvaringsyta det ens blir i det nya boendet.Ja det där med böcker är svårt. Jag har svårt att släppa böcker jag läst som jag verkligen gillat.
Nu har jag bara sparat ett fåtal och jag hoppas kunna skänka dem vidare nån dag men inte just nu. Det är utrensat men böcker har en tendens att hitta tillbaks...