Bukefalos 28 år!

Allt är slut 💔

Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔
 

Jag VET att det inte är så konstigt att anorexi monstret försöker att passa på nu för att jag är så jävla tom i mitt batteri och allt sånt. Men det är ändå SKIT jobbigt 😭
Jag har ätit VÄLDIGT förlite i flera dagar och iprincip bara druckit närings drycker och ätit pytte pytte lite. Så idag som mellis så har jag tvungen att äta pann kakor med sylt OCH GRÄDDE och det var typ vid två ochjag känner mig fort farande helt propp mätt och upp svälld och som att jag måste spy. Och nu är det snart middag om en liten stund som är ris och kyckling och nån sås och jag har inte haft såhär mycket ångest för att äta helt vanlig jävla mat på LÄNGE!! Men jag är som helt darrig och mår illa och är jätte jätte nära att börja gråta bara för jag har så jävla mycket ångest för maten och att jag inte står ut 😭
Jag HATAR dethär!! 😭🤮
Vet du Emma. Jag förstår verkligen att du har det jättejobbigt just nu!
Jag önskar att jag kunde skriva eller göra något som gör att det känns åtminstone pyttelite bättre. Men jag är sämst på att uttrycka mig på nåt bra sätt, så jag gör enda jag kan göra just nu: skickar en spökkram
giphy.gif
 
Jag tycker ändå det är himla bra gjort att dig att du nu känner igen monstret så fort det sticker fram sitt fula tryne, förstår var det kommer från, och vet hur du ska kämpa emot det. Du är bra! Hoppas monstret ger sig fortare den här gången :heart
Ja fast jag orkar ändå inte kämpa mot det så det känns inte som det spelar nån roll om jag vet att det kommer.
 
Jag VET att det inte är så konstigt att anorexi monstret försöker att passa på nu för att jag är så jävla tom i mitt batteri och allt sånt. Men det är ändå SKIT jobbigt 😭
Jag har ätit VÄLDIGT förlite i flera dagar och iprincip bara druckit närings drycker och ätit pytte pytte lite. Så idag som mellis så har jag tvungen att äta pann kakor med sylt OCH GRÄDDE och det var typ vid två ochjag känner mig fort farande helt propp mätt och upp svälld och som att jag måste spy. Och nu är det snart middag om en liten stund som är ris och kyckling och nån sås och jag har inte haft såhär mycket ångest för att äta helt vanlig jävla mat på LÄNGE!! Men jag är som helt darrig och mår illa och är jätte jätte nära att börja gråta bara för jag har så jävla mycket ångest för maten och att jag inte står ut 😭
Jag HATAR dethär!! 😭🤮

Usch vad jobbigt, jag har lite svårt att äta vispad grädde också.

Du kan inte få bara äta de delarna av maten som känns lättast? Eller ingår det lite i "behandlingen" att du ska äta av allt?
 
Usch vad jobbigt, jag har lite svårt att äta vispad grädde också.

Du kan inte få bara äta de delarna av maten som känns lättast? Eller ingår det lite i "behandlingen" att du ska äta av allt?
Alltså jag har haft anorexi och jag är väl inte FRISK från det men det är oftast bättre iallafall..men när jag mår sämre så är det VÄLDIGT lätt att det tar över och jag blev inlagd igen i somras pågrund av blandannat att anorexin tog över igen. Så jag får inte börja som ändra reglerna för maten utan jag måste äta av allt och äta vanlig mat och inte börja ta mindre portioner och sånt. Men justnu så går det ändå inte men jag får iallafall inte ändra på maten liksom.
 
Jag har så jävla mycket ångest helatiden 😭 Jag får påriktigt PANIK för hur allt är och hur JAG är och allt som har hänt som inte går att ändra 😭 Och saker som jag bara INTE KAN på verka personer som jag INTE KAN på verka bara ALLT 😭 Dethär är EXAKT varför jag har så jävla svårt att lita på andra så blir det bara värre och jag verkligen VERKLIGEN klarar inte mera 😭
Och jag har psykologen idag efter lunch och jag kommer nog inte kunna prata ALLS och det också vara känns SKIT och jätte jobbigt och hon KAN ju inte heller göra nånting åt allt som är så jävla jävla jobbigt nu 😭💔
 
Men så jobbigt du har. Panik är hemskt. Hoppas att det är då blir ett bra möte med psykologen. :heart
 
Men så jobbigt du har. Panik är hemskt. Hoppas att det är då blir ett bra möte med psykologen. :heart
Ja det är HEMSKT 😭 Och det är så jävla jävla jobbigt för det känns som ALLT är förstört och att jag ALDRIG kommer kunna lita på andra och det känns som att jag har varit så jävla jävla dum och haft så jävla jävla fel och det gör så ONT 💔😭
 
Jag skulle sova i mitt rum inatt men jag bröt hop och bara grät och nästan fick en panik attack så nu väntar jag ändå på att domandra ska gå och lägga sig så jag kan sova i tv rummet inatt också 😭 Jag är så JÄVLA trött på dethär jag är så JÄVLA trött på att vara jag jag är så JÄVLA trött på att vara så JÄVLA ensam 😭
 
Jag skulle sova i mitt rum inatt men jag bröt hop och bara grät och nästan fick en panik attack så nu väntar jag ändå på att domandra ska gå och lägga sig så jag kan sova i tv rummet inatt också 😭 Jag är så JÄVLA trött på dethär jag är så JÄVLA trött på att vara jag jag är så JÄVLA trött på att vara så JÄVLA ensam 😭

Har du någon hos dig när du sover i TV-rummet eller är det bara att du har dåliga associationer i ditt rum som gör att du inte kan sova där just nu? ♥️
 
Har du någon hos dig när du sover i TV-rummet eller är det bara att du har dåliga associationer i ditt rum som gör att du inte kan sova där just nu? ♥️
Det är alltid en personal med mig justnu. Men det är att det är för tyst och för mycket minnen och på minningar och alltmöjligt i mitt rum så jag bara tänker förmycket och får skit mycket ångest så jag inte kan sova där. Och det är iallafall liiite bättre i tv rummet.
 
Det är alltid en personal med mig justnu. Men det är att det är för tyst och för mycket minnen och på minningar och alltmöjligt i mitt rum så jag bara tänker förmycket och får skit mycket ångest så jag inte kan sova där. Och det är iallafall liiite bättre i tv rummet.

Jag förstår, det låter väldigt jobbigt 💔 . Ens egna rum är ju där man vill kunna känna sig lugn och trygg. Inte så kul att behöva vänta på att det allmänna rummet blir tomt... Ett tag när jag hade för mycket tankar när jag skulle somna hade jag alltid en spellista med musik igång när jag gick och lade mig. Men det funkar kanske inte för dig, jag har ju aldrig haft sån riktig fysisk ångest som du har.
 
Ja det är HEMSKT 😭 Och det är så jävla jävla jobbigt för det känns som ALLT är förstört och att jag ALDRIG kommer kunna lita på andra och det känns som att jag har varit så jävla jävla dum och haft så jävla jävla fel och det gör så ONT 💔😭
Allt är inte förstört även om det känns så just nu. Även om det känns fruktansvärt och fullständigt svart och omöjligt just nu så kommer det här att passera. Du är mitt i en kris en svår kris, men om du hänger i (hänger kvar i livet) kommer den att passera. Tillslut kommer även den här tiden bara vara ett minne, ett tråkigt minne men bara ett minne även om det är fruktansvärt att leva igenom det just nu.
Fina EmmaFilippa jag önskar jag kunde sända dig värme och kramar och lugn :heart.
 
Jag förstår, det låter väldigt jobbigt 💔 . Ens egna rum är ju där man vill kunna känna sig lugn och trygg. Inte så kul att behöva vänta på att det allmänna rummet blir tomt... Ett tag när jag hade för mycket tankar när jag skulle somna hade jag alltid en spellista med musik igång när jag gick och lade mig. Men det funkar kanske inte för dig, jag har ju aldrig haft sån riktig fysisk ångest som du har.
Ja men tyvär så är det inte så förmig.
Och alltså jag lyssnar på nån podd eller nånting när jag ska sova men det hjälper inte till räckligt iallafall så jag kan inte sova i mitt rum ändå.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 572
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 567
Senast: karl_h
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 759
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Guldfasanerna
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp