Bukefalos 28 Ă„r!

Allt Ă€r slut 💔

Nu Ă€r allt slut 😭 Och jag kan inte sluta grĂ„ta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar sĂ„ funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vĂ€nner 💔 Som jag litade pĂ„ med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev sĂ„ jĂ€vls fel men jag vet att det bara inte gĂ„r och att ibland om nĂ„nting gĂ„r sönder sĂ„ gĂ„r det att laga men ibland om nĂ„nting Ă€r krossat sĂ„ GÅR det inte att rĂ€dda det mera 😭 Och det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jĂ€vla ont 😭
Men jag har inte sovit nĂ€stan alls pĂ„ tvĂ„ nĂ€tter jag har nĂ€stan inte Ă€tit nĂ„nting pĂ„ tvĂ„ dagar jag bara klarar inte mera. Jag Ă€r pĂ„ grĂ€nsen att jag mĂ„ste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera nĂ€r det Ă€ndĂ„ Ă€r o möjligt fast jag HAR försökt sĂ„ JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv Ă€ven fast jag hoppas att det Ă€r jĂ€vligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita pÄ henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hĂ„lla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvĂ€n 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han Ă€r vĂ€rd sĂ„ jĂ€vla mycket mera motför MIG đŸ€ź SĂ„ jag var optimcip tvungen men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har grĂ„tit spmycket som idag och det kĂ€nns som det aldrig kommer sluta. Jo nĂ€r jag dör. Men jag fattar inte hur jag nĂ„nsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt Ă€r försent nu 😭💔
 

Allt Ă€r inte förstört Ă€ven om det kĂ€nns sĂ„ just nu. Även om det kĂ€nns fruktansvĂ€rt och fullstĂ€ndigt svart och omöjligt just nu sĂ„ kommer det hĂ€r att passera. Du Ă€r mitt i en kris en svĂ„r kris, men om du hĂ€nger i (hĂ€nger kvar i livet) kommer den att passera. Tillslut kommer Ă€ven den hĂ€r tiden bara vara ett minne, ett trĂ„kigt minne men bara ett minne Ă€ven om det Ă€r fruktansvĂ€rt att leva igenom det just nu.
Fina EmmaFilippa jag önskar jag kunde sÀnda dig vÀrme och kramar och lugn :heart.
Fast det Àr inte sÄ. DethÀr Àr inget som kommer bara gÄ över och bara vara ett trÄkigt minne.
 
FörlĂ„t att jag skriver hĂ€r men jag har ingen annan som jag kan skriva till. Och jag har som ett be hov att jag bara MÅSTE skriva och fĂ„ ut saker fast det inte GÅR och det Ă€r sĂ„ JÄVLA jobbigt 😭
Det Ă€r som att allt Ă€r helt blockat att jag KAN INTE skriva nĂ„nting för det kĂ€nns som att det inte spelar nĂ„n roll vad jag gör och hur jag gör sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ fel. Och det blir fel och allt bara ÄR fel.
Och jag kÀnner som jag kÀnner men jag fÄr inte sÀga det. Men alla sÀger att jag fÄr sÀga som jag kÀnner men ÀndÄ sÄ fÄr jag INTE det för det Àr exakt det som gör att allt blir skit.
Och jag kan inte lita pĂ„ nĂ„n. Jag hade vĂ€nner som jag trodde att jag kunde lita pĂ„ men jag kan inte det mera. Och jag kan inte lita pĂ„ minegen mamma. Och jag VILL prata om allt det men jag KAN INTE. Men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ont 💔
Jag ska iallafall INTE Ă„ka till ridningen idag. Jag kommer aldrig Ă„ka dit igen men det kĂ€nns ocksĂ„ bara som att jag inte bryr mig. Utan jag har heltenkelt gett upp. Och jag fattar att det sĂ€kert lĂ„ter som att jag inte har försökt eller att det bara Ă€r mitteget fel men det Ă€r faktist inte sĂ„. Jag HAR försökt men nĂ„ngĂ„ng sĂ„ mĂ„ste man in se att det ÄR hopp löst och att man be höver ge upp. Det bara Ă€r sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla vĂ€rde löst att in se det pĂ„ dethĂ€r sĂ€ttet och in se hur jĂ€vla miss lyckad man Ă€r och hur jĂ€vla lĂ€tt lurad och DUM och hur jĂ€vla fel man har haft om ALLT.
Jag bara kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla dum i huvudet och sviken och att fucking INGEN ens i nĂ€r heten fattade mig Ă€ven fast att jag var sĂ„ jĂ€vla dum sĂ„ jag trodde det đŸ˜­đŸ€ź
 
FörlĂ„t att jag skriver hĂ€r men jag har ingen annan som jag kan skriva till. Och jag har som ett be hov att jag bara MÅSTE skriva och fĂ„ ut saker fast det inte GÅR och det Ă€r sĂ„ JÄVLA jobbigt 😭
Det Ă€r som att allt Ă€r helt blockat att jag KAN INTE skriva nĂ„nting för det kĂ€nns som att det inte spelar nĂ„n roll vad jag gör och hur jag gör sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ fel. Och det blir fel och allt bara ÄR fel.
Och jag kÀnner som jag kÀnner men jag fÄr inte sÀga det. Men alla sÀger att jag fÄr sÀga som jag kÀnner men ÀndÄ sÄ fÄr jag INTE det för det Àr exakt det som gör att allt blir skit.
Och jag kan inte lita pĂ„ nĂ„n. Jag hade vĂ€nner som jag trodde att jag kunde lita pĂ„ men jag kan inte det mera. Och jag kan inte lita pĂ„ minegen mamma. Och jag VILL prata om allt det men jag KAN INTE. Men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ont 💔
Jag ska iallafall INTE Ă„ka till ridningen idag. Jag kommer aldrig Ă„ka dit igen men det kĂ€nns ocksĂ„ bara som att jag inte bryr mig. Utan jag har heltenkelt gett upp. Och jag fattar att det sĂ€kert lĂ„ter som att jag inte har försökt eller att det bara Ă€r mitteget fel men det Ă€r faktist inte sĂ„. Jag HAR försökt men nĂ„ngĂ„ng sĂ„ mĂ„ste man in se att det ÄR hopp löst och att man be höver ge upp. Det bara Ă€r sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla vĂ€rde löst att in se det pĂ„ dethĂ€r sĂ€ttet och in se hur jĂ€vla miss lyckad man Ă€r och hur jĂ€vla lĂ€tt lurad och DUM och hur jĂ€vla fel man har haft om ALLT.
Jag bara kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla dum i huvudet och sviken och att fucking INGEN ens i nĂ€r heten fattade mig Ă€ven fast att jag var sĂ„ jĂ€vla dum sĂ„ jag trodde det đŸ˜­đŸ€ź
Det lÄter inte som att du inte försökt, det Àr tydligt att du kÀmpar hela tiden. Du Àr inte misslyckad. MÀnniskor Àr svÄra, jag förstÄr inte ens mig sjÀlv hÀlften av tiden. Skriv pÄ du, ingen tvingar oss att lÀsa och svara.
 
Det lÄter inte som att du inte försökt, det Àr tydligt att du kÀmpar hela tiden. Du Àr inte misslyckad. MÀnniskor Àr svÄra, jag förstÄr inte ens mig sjÀlv hÀlften av tiden. Skriv pÄ du, ingen tvingar oss att lÀsa och svara.
Fast jag ÄR det. Du vet inte vad som har hĂ€nt och hur och varför och jag KAN INTE förklara det. Men jag ÄR helt fucking miss lyckad det Ă€r bara fakta. Annars skulle det inte vara sĂ„hĂ€r nu.
 
Det Àr klart att man fÄr ge upp nÀr nÄgon kÀnns för övermÀktigt. Sen behöver ju "Ge upp" inte betyda för alltid. Man fÄr vÀlja att lÀgga energi pÄ det viktigaste och om man sen nÄgon gÄng fÄr lite mer energi och kanske till och med energi över sÄ kan man försöka igen, om man vill. :heart
 
Att jag iprincip inte har NÅN kvar och att jag har för lorat iprincip alla som be tydde sĂ„ jĂ€vla mycket förmig men det spelar ingen roll för det Ă€r ÄNDÅ o möjligt.
Det jag tÀnker Àr det Àr sÄ hÀr nu. Dels kan det vara sÄ att ni hittar varandra igen dels sÄ kommer du trÀffa nya mÀnniskor och djur som kommer betyda lika mycket eller mer för dig. De som man förlorar helt och hÄllet de försvinner sÄ klart, men efter ett tag sÄ förÀndras ens egna kÀnslor inför det som hÀnt. De lÀmnar plats Ät andra, andra som man Ànnu inte mött. Just nu kÀnns det som att du inte kan lita pÄ nÄgon nÄgonsin igen men det gör man nÀstan alltid.
Det gör ont och det Àr jÀttesvÄrt nu. Men det Àr nu.
 
Fast jag ÄR det. Du vet inte vad som har hĂ€nt och hur och varför och jag KAN INTE förklara det. Men jag ÄR helt fucking miss lyckad det Ă€r bara fakta. Annars skulle det inte vara sĂ„hĂ€r nu.
Jag behöver inte vet exakt för att veta att du inte Àr misslyckad. Du lever och det Àr gott nog för mig!
 
Det Àr klart att man fÄr ge upp nÀr nÄgon kÀnns för övermÀktigt. Sen behöver ju "Ge upp" inte betyda för alltid. Man fÄr vÀlja att lÀgga energi pÄ det viktigaste och om man sen nÄgon gÄng fÄr lite mer energi och kanske till och med energi över sÄ kan man försöka igen, om man vill. :heart
Fast endel saker sĂ„ spelar det ingen roll om man VILL sĂ„ kanske det Ă€ndĂ„ inte kommer gĂ„ att försöka mera 💔
 
Det jag tÀnker Àr det Àr sÄ hÀr nu. Dels kan det vara sÄ att ni hittar varandra igen dels sÄ kommer du trÀffa nya mÀnniskor och djur som kommer betyda lika mycket eller mer för dig. De som man förlorar helt och hÄllet de försvinner sÄ klart, men efter ett tag sÄ förÀndras ens egna kÀnslor inför det som hÀnt. De lÀmnar plats Ät andra, andra som man Ànnu inte mött. Just nu kÀnns det som att du inte kan lita pÄ nÄgon nÄgonsin igen men det gör man nÀstan alltid.
Det gör ont och det Àr jÀttesvÄrt nu. Men det Àr nu.
Nej det GÅR INTE att hitta varandra igen. Det Ă€r bara o möjligt nu 💔😭 Och jag VILL INTE ha nĂ„gra andra vĂ€nner eller nĂ„nannan pojkvĂ€n eller nĂ„nting sĂ„nt. Jag KAN INTE. Och det gĂ„r inte att tĂ€nka att mina kĂ€nslor kommer Ă€ndras för det hjĂ€lper inte. För jag Ă€r Ă€ndĂ„ JAG och det Ă€r det stora problemet.
 
Jo. Kan du inte snĂ€lla bara tro pĂ„ mig att om dethĂ€r sĂ„ ÄR det JAG som Ă€r miss lyckad och fel och inte duger? För det ÄR sĂ„!

Att "vara misslyckad" Àr ju ocksÄ en definitionsfrÄga. Enligt mig Àr du inte misslyckad. Men jag förstÄr om du har en annan definition av att vara misslyckad och tycker att du Àr det. Man kan aldrig vara fel eller rÀtt, man Àr som man Àr. Och för mig sÄ duger du Àven om du inte duger för dig sjÀlv eller vissa andra. :heart
 
Att "vara misslyckad" Àr ju ocksÄ en definitionsfrÄga. Enligt mig Àr du inte misslyckad. Men jag förstÄr om du har en annan definition av att vara misslyckad och tycker att du Àr det. Man kan aldrig vara fel eller rÀtt, man Àr som man Àr. Och för mig sÄ duger du Àven om du inte duger för dig sjÀlv eller vissa andra. :heart
Jag kan inte ha vĂ€nner jag kan inte ha en pojkvĂ€n jag kan inte ut trycka mig sĂ„ nĂ„n fattar vad jag menar jag gör allt fel. Jag tycker att det ÄR att vara miss lyckad.
 
Vi vet att du vill dö nÀr du mÄr sÄ hÀr dÄligt. Vi förstÄr att det Àr sÄ du kÀnner. Du beskriver det sÄ tydligt.
Men vi vill inte att du ska dö. För du Àr inte misslyckad.
SĂ„ dĂ„ sĂ€ger vi emot dig. ❀‍đŸ©č Du Ă€r pĂ„ botten nu. Vi stannar hos dig. Och hoppas och tror att det vĂ€nder.
 
Vi vet att du vill dö nÀr du mÄr sÄ hÀr dÄligt. Vi förstÄr att det Àr sÄ du kÀnner. Du beskriver det sÄ tydligt.
Men vi vill inte att du ska dö. För du Àr inte misslyckad.
SĂ„ dĂ„ sĂ€ger vi emot dig. ❀‍đŸ©č Du Ă€r pĂ„ botten nu. Vi stannar hos dig. Och hoppas och tror att det vĂ€nder.
Men jag ÄR miss lyckad. Jag kan inte skriva alla be vis hĂ€r men jag ÄR det. Och jag VILL INTE finnas kvar jag VILL bara fĂ„ dö.
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett Ă„r sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nĂ€stan inte hĂ„g det 💔 FörlĂ„t förlĂ„t förlĂ„t Ă€lskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 574
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 567
Senast: karl_h
·
L
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu sÄ bara heltplötsligt sÄ fick jag en jÀtte stark jÀtte dÄlig kÀnsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethÀr Àr INTE kritik mot nÄn sÄ ingen be höver tro det. Men jag mÄr sÄ fucking jÀvla dÄligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 759
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp