Material och skick på golv och väggar. Bilder i många vinklar.Ska antagligen sälja min transport, men vad mer information vill ni ha med i en annons mer än teknisk information som vikter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Material och skick på golv och väggar. Bilder i många vinklar.Ska antagligen sälja min transport, men vad mer information vill ni ha med i en annons mer än teknisk information som vikter?
Bra bilder!Ska antagligen sälja min transport, men vad mer information vill ni ha med i en annons mer än teknisk information som vikter?
Det räcker nog inte med enbart Skin Care för att få bukt med det där!
Folk är tamejtusan helt galnaSåg drömmannonsen i en grupp för medryttarhästar. Personen sökte någon som gjorde alla stallsysslor måndag till fredag. Ingen ridning ingår. Gällde en häst tre dagar och två hästar två dagar. Kunde tillkomma fler hästar på sikt men för att sköta om alla sysslorna för två hästar behövde man bara betala 500 kronor i månaden. Det lät som rena fyndet tycker jagUndrar vad priset går upp till för medhjälparen om man får fler hästar?
Folk är tamejtusan helt galna! Jag är generellt negativ till betalande medryttare för jag tycker att om en Behöver Hjälp är det ett otyg att ta betalt för det. Vet att jag är rätt ensam om den åsikten men ja ja. Har själv en tjej i stallet nu som visserligen mest promenerar och pysslar-helt upp till henne vad hon vill göra! Men aldrig att jag kräver att hon ska göra stallsysslor eller att jag tar betalt för det. Är egentligen hon som ska ha betalt för hon gör Mig en tjänst!
Undrar om priset går upp eller ner om det tillkommer flera hästarSåg drömmannonsen i en grupp för medryttarhästar. Personen sökte någon som gjorde alla stallsysslor måndag till fredag. Ingen ridning ingår. Gällde en häst tre dagar och två hästar två dagar. Kunde tillkomma fler hästar på sikt men för att sköta om alla sysslorna för två hästar behövde man bara betala 500 kronor i månaden. Det lät som rena fyndet tycker jagUndrar vad priset går upp till för medhjälparen om man får fler hästar?
Tror inte det finns mer än UlrikaFick upp den här gruppen som förslag "När handel var ett handslag och en sup". Hästmarknad alltså, trodde verkligen inte det existerade längre.
Undra om det är godkänt i TR…Från amazon. Bild knyckt från reddit
Visa bifogad fil 190833