Bukefalos 28 år!

Antropologisk studie - Hästfolket

Dentaku

Trådstartare
Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket
 
Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Lika bra varje gång den dyker upp!

Har valsat runt här på Buke några gånger med!

Ptr
 
Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket

golit åminner sig en tråd för länge sen hur framtida arkeologer skulle tolka Solvallas och det årliga ritualen kring elitloppet. Har Solvalls förhållande till Solen någon betydelse... vad betyder offrandet av aluminium och särskilt med texen blå?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har vetat sedan barn att jag har mild allergi mot björkpollen (märks bara när det är som värst typ). Med tiden har jag dock märkt...
2
Svar
21
· Visningar
1 367
Senast: Harmomini
·
Kropp & Själ Hur hittar man någon mening med livet? Jag har två barn på heltid eftersom deras pappa inte kan avlasta någonting. Jag själv är...
2
Svar
30
· Visningar
3 344
Senast: Dullknives
·
Kropp & Själ Någon mer här som lider av nervsmärta? Hur hanterar ni det? Har ni fått hjälp av någon medicin, träning? Jag hade bältros för 6 månader...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 260
Senast: Zewz
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 846
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp