Jag tror många tänker på mobiler som vi gjorde när dom kom och vi fortfarande hade fast telefon. Mobilen är för många tankemässigt nog en extra grej som man har i nödfall.
Det stämde ju tills man sa upp sin fasta telefon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror många tänker på mobiler som vi gjorde när dom kom och vi fortfarande hade fast telefon. Mobilen är för många tankemässigt nog en extra grej som man har i nödfall.
Är ju det jag skrev, att många nog fortfarande tänker på mobilen som en nödtelefon som inte är på om man inte vill bli nådd.Det stämde ju tills man sa upp sin fasta telefon.
Förr hade jag alltid telefonen på ljudlöst på natten, fram tills att min mamma försökte nå mig en natt då hon var dålig. Efter det har jag ställt in stör-ej mellan 21 och 6.25 där min mamma, min sambo och våra barn kan ringa igenom. Samt om någon ringer två gånger i snabb följd. En bra medelväg så man slipper störas på nätterna. I mitt fall är det inte samtal utan alla andra notisljud jag vill undvika när jag sover.
Jag med eller ljudbok och slår på det om jag vaknar på natten vilket oftast händer nån gång. Har alltid notisljud och ringsignal på men det stör inte mig.Nej, jag sover alltid till podd.
Jag hade en period när jag ofta blev uppringd från Afrika. Så där med en signal där de hoppas att man ringer tillbaka. Ofta var det precis när jag skulle somna och då blev jag störd av vibrationen. Så då började jag använda "stör ej".Hur många har ni som kontaktar er mitt i natten?!
Jag gör inget särskilt med mobilen på kvällen - sätter dne på laddning typ. Blir aldrig störd - detta kan väl knappast vara ett problem som folk har?
För min del är det mest för att slippa diverse notiser.Hur många har ni som kontaktar er mitt i natten?!
Jag gör inget särskilt med mobilen på kvällen - sätter dne på laddning typ. Blir aldrig störd - detta kan väl knappast vara ett problem som folk har?
Samma här!För min del är det mest för att slippa diverse notiser.