Bukefalos 28 år!

årets utställningar i norr

C

cämela

så....jag planerar redan för mitt första utställnings år med min nu 9 månaders fransk bulldogg valp. och undrar vilka som planerar besöka dom nordligaste utställningarna som piteå, vännäs, gällivare osv...
vad ahr ni för ras?

nyfiken!

bon.jpg
 
Sv: årets utställningar i norr

Sicken SÖTING åhh jag är så knä svag för Frallor skulle så gärna vilja ha en..
Någon liten tuff hund lagom stor att ha i soffan,något annat än mina 3 stora lurvel djur(Siberian husky) :devil:

Jag ska själv upp till Piteå i Juli de blir en lååång resa Lund-Piteå om någon från Buke ska upp från Skåne så hojta till så kan vi ha celle(sällskap) på Tåget =)
 
Sv: årets utställningar i norr

jag kommer finnas på plats i Vännäs iaf, antingen som utställare, funktionär eller bara åskådare har inte bestämt mig ännu. Sen kommer jag eventuellt åka till Piteå som åskådare eller utställare beroende på hur min kompis och min syster har tänkt det.. Sen blir det väl Alfta och Svenstavik också fast det är ju inte så långt norr ut :)
Så har inte så mkt bestämt mer än att jag kommer finnas på plats i Vännäs (min hemstad/by/samhälle vad man nu vill kalla det)

Jag själv har en flat men om jag ska ställa så blir det en Storpudel och ev en Papillon ^^
 
Sv: årets utställningar i norr

Jag ska ställa fauvarna i Vännäs på lördagen :D

atlas-1.jpg


081012-charmie-4.jpg


Söndagen är vikt för jämtarna och älghundklubbens utställning.
 
Sv: årets utställningar i norr

Kommer nog bara ställa i Gällivare i år då han har fått det han kan få utan jaktprov, och då känns det lite onödigt att fara runt.

Norrbottenspets
25523242.jpg
 
Sv: årets utställningar i norr

Har tänkt ställa i Vännäs och kanske Piteå också. Har en norrbottenspets.

18326573.jpg
 
Sv: årets utställningar i norr

Skulle tro att det blir alla 4 här uppe, alltså pite, vännäs, gve och pite..

har min dalmis hane som ska ställas han kommer vara ungefär 1½ under försommaren..
ev. får även cavalier hanen på 2½ föllja åxå.

Så kommer nog finnas på dom flesta iaf :P
 
Sv: årets utställningar i norr

Ah, har du en pappillon?:love: (Eller hur det stavas)
Har själv en Phalene på 5 månader som jag hade tänkt ställa ut i Piteå och i vännäs!:laugh:
 
Sv: årets utställningar i norr

*kl*

Verkar som om många ska ställa i Pite! Kan vi inte ha liten buketräff då? :idea:
 
Sv: årets utställningar i norr

ja en buke träff vore ju svinroligt!

vad kul att det r många som ska ställa!
 
Sv: årets utställningar i norr

Då är frågan: vilken dag kommer alla vara där?

På lördagen går grupp: 2,3,4,5,6,10
På söndagen går grupp: 1,7,8,9

Jag kommer alltså vara där på lördagen. Saluki brukar gå först i sin ring och jag ska (vad jag vet än så länge) bara ställa en hund så jag är kanske klar ganska snabbt.
 
Sv: årets utställningar i norr

jag komer ställa bägge dagarna dvärghundsklubben har på lördag och sen på söndag...

vet inte när fransk bulldogg bruakr gå då jag anldrig gått på utställning förut :S
 
Sv: årets utställningar i norr

såg nu att jag ska på lördagen infinna mig på piteå brukshundsklubb...
 
Sv: årets utställningar i norr

Jag kommer antagligen vara där både lördag och söndag.
 
Sv: årets utställningar i norr

En buketräff tycker jag låter som en bra ide! Jag själv ska nog ställa lördag, men kommer vara där och titta på Söndagen! :)

/Sireen
 
Sv: årets utställningar i norr

ska vi sikta in oss på södnaen verkar ju vara många som är då..på lördagen ärjag ju på sdhk utställning...
 
Sv: årets utställningar i norr

Jag ska iaf visa min pappis tjej på båda Piteå och Gällivare, hon går som valp fram till Gällivare.
26219209.jpg

Däremot får jag se hur jag gör med min pappis kille, han ska inte visas i Piteå i maj men kanske Gällivare, jag får se, men vi kommer att åka på alla utställningar här uppe iaf
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 366
Senast: Brie
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 974
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 370
Senast: dobbis
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 396
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp