Bukefalos 28 år!

årets utställningar i norr

Sv: årets utställningar i norr

*kl*

Jag kan tyvärr inte ställa i Piteå i maj för vovven är en vecka för ung för att få delta, men jag ska i allafall dit som åskådare och fota lite, sdhk på lördag och skk på söndag :)
 
Sv: årets utställningar i norr

14 timmar med tåg till vännäs och 2 timmar med bil till Piteå de blir en intressant resa till Norr =)
Men vad gör man inte när man hittar den perfekta domaren :angel:
 
Sv: årets utställningar i norr

Jag bor nu i Malmberget, själv då?
Skulle vart jättekul att kunna sammanstråla med andra pappis/phalene folk då det är glest mellan dem hos mig.
 
Sv: årets utställningar i norr

Jättekul, planerar samma så det blir Piteå hela helgen.
Kom gärna fram å säg hej om du ser mig.
Jag kommer att ha min valp med å så min "storkille", men ska bara ställa valpis.
Är ett yrväder med rött hår, hoppas vi träffs....
 
Sv: årets utställningar i norr

Jag bor i Umeå, men är ursprungligen från Piteå.
håller med, är glest om phalene/pappis här också, tror jag har sett någon enstaka pappis. Vore verkligen kul om man kunde sammanstråla på utställningen eller något. Dom är ju så fina! :laugh: ska du ställa ut en av dagarna, eller blir det båda för dig?
 
Sv: årets utställningar i norr

haha ja vad gör man vilken dommare är det? vad har du för hund?+:)
 
Sv: årets utställningar i norr

Det blir nog att ställa båda dagarna, lilltjejjen behöver ringträning.
Kommer att ha med båda hundarna ändå, så jag får se hur jag gör med storkillen, om han är i "form" för att visas så kan det hända att jag anmäler honom oxå.
Hoppas verkligen att man hade kunnat träffs, jag älskar att få se på andra pappisar/phalenisar...
 
Sv: årets utställningar i norr

Han var riktigt fin din fralla! :laugh: Har du nån helkroppsbild på honom? Skulle gärna vilja veta var han kommer ifrån? PM:a om du inte vill skriva ut det. :)
 
Sv: årets utställningar i norr

*kl* vi planerar ju buke träff vill du inte trffa ossandra då? ;)
 
Sv: årets utställningar i norr

Ras Siberian Husky
Domare:Tuula Tammelin Danmark

Oscars mor och far är ställd för henne med mycket bra resultat senast någon hund från uppfödaren ställdes så ringde hon själv till uppfödaren för att berätta hur vacker hunde var och när hon gick in på hemsidan så hade hon börjat gråta för hon sa så HÄR ska en Siberian husky se ut...Så why not åking upp till Piteå då=)
 
Sv: årets utställningar i norr

Ställer också min för att hon behöver ringträning, blir spännande!:)
Vore kul om man kunde träffas som sagt!
 
Sv: årets utställningar i norr

men åh vad roligt! hoppas du också vill trffa lite bukefolk där då... skulle boka boende i vännäs men allt var ju fyullbokat :( fick dock nys om att man kunde boka rum på lilja skolan det r bara 1,5-2 km till utställningsområdet då så jag ahr bokat där. :)
 
Sv: årets utställningar i norr

Vore roligt att träffas allihopa som ska dit!:) Bor bara 3 mil från Vännäs, så ska även ställa där tror jag, annars blir det som vanligt att fara och kolla.
 
Sv: årets utställningar i norr

vi kan väl göra en lista för att se då alla vill och kan ses?

Piteå lördag:
Piteå Söndag: cämela
Vännäs Lördag: cämela
Vännäs söndag: cämela
Gällivare Lördag: cämela
Gällivare Söndag:
 
Sv: årets utställningar i norr

Vännäs Lördag: Sireen (Helst denna lördag)
Vännäs Söndag: Sireen
Piteå Lördag: Sireen (Helst denna Lördag)
piteå Söndag: Sireen

Kan som sagt alla dagar men helst lördagarna eller någon av dom!:)
 
Sv: årets utställningar i norr

Piteå lördag:Sireen (Helst denna Lördag)
Piteå Söndag: cämela, Sireen
Vännäs Lördag: cämela, Sireen (Helst denna Lördag)
Vännäs söndag: cämela Sireen
Gällivare Lördag: cämela
Gällivare Söndag:
 
Sv: årets utställningar i norr

Piteå lördag:Sireen (Helst denna Lördag), Red_Chili
Piteå Söndag: cämela, Sireen
Vännäs Lördag: cämela, Sireen (Helst denna Lördag), Red_Chili
Vännäs söndag: cämela Sireen, ev. Red_Chili
Gällivare Lördag: cämela
Gällivare Söndag:
 
Sv: årets utställningar i norr

Då kanske jag är ringsekreterare i din ring ska jobba åt sdhk i piteå på lördagen i maj. :) Jobbar sen åt SNKK på söndag och bägge dagarna i Vännäs. Raser och domare där är ännu ej bestämt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
22 366
Senast: Brie
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 974
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 370
Senast: dobbis
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 396
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundbeteende

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp