Bukefalos 28 år!

Att bunkra mat och mediciner (utbruten från Coronaviruset 2019- nCoV)

:rofl: :rofl: :rofl:

@tornblomma är på väg hit också om det behövs karantän :D

har en jävla snuva dock ...

A4FA73D3-4F95-43CF-9E41-EB82AAEBC8AC.jpeg
 
Nu har till och jag med bunkrat. Pasta, knäckebröd, smör, ost, pastasås och flingor.
Ska köpa toapapper (för det behöver jag ändå), diskmaskinstabletter, tvål, hushållspapper.

Just nu är jag mer oroligt över stormen.

Utgång i helgen. Så kommer nog ha med mig handsprit.

Föräldrarmötet som skulle varit i veckan blev inställt.
 
Jag har bunkrat för katten. Beställning på kattsand och mat lagd (nu har hon till mitten av maj). Sammanlagt 46.5 kg - delat på två paket så extra fraktkostnad trots att det är fri frakt. Så tacksam för att jag slipper släpa upp det för trappan själv. PostNord ser nog inte fram emot leveranser till min adress :angel:

Jag ringde ICA Kvantum i morse för att jag vill bunkra Sia sorbet, hallon, kaktus-citron och passionsfrukt, fanns ej när jag var där senast, dock tvivelaktigt om det var pga bunkring. Frågade om de märker av bunkring men nej, allt är mycket välfyllt inklusive toapapper och leveranser kommer som de ska.
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 151
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ bakgrund.. jag har utan underdrift mått dåligt psykiskt till o från nästan hela livet. ibland -- som blivit mkt över tid -- varit i...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 561
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 097
Senast: Fraegd
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp