Bästa kulören till grått hår?

Ute på hundpromenad :)
20190707_123635.jpg
 
Nu har även jag färgat håret och jag är lite fundersam. Färgen skulle bli ganska mörk. Jag hade manic panic mermaid, men färgen som blev påminner mer om deras sea nymph 😂😂

Jaja, fint är det, men mörka toner verkar verkligen inte fastna på mitt hår. Sååå tråkigt då jag skulle vilja ha mörkare!
Bild!!!! 😁
 
Testa att ha i den längre nästa gång. Jag har sovit med den ett par gånger. Dra plast över bara så den inte torkar/så den inte kladdar.
Om du hade blekt innan?
Jag blekte innan.

Ska man ha i så länge?! Jag ligger allt annat än still när jag sover så det går inte. Men de dagarna man kör tentaplugg så sitter man ju bara på röven ändå, så då kan man ju passa på!

Det står ju 30 min på instruktionerna 😂
 
Jag blekte innan.

Ska man ha i så länge?! Jag ligger allt annat än still när jag sover så det går inte. Men de dagarna man kör tentaplugg så sitter man ju bara på röven ändå, så då kan man ju passa på!

Det står ju 30 min på instruktionerna 😂
I know, men det stämmer inte för mig iaf ;)
Brukar ha i minst två timmar, gärna 3-4 om jag har tid. Sen, jag tycker Directions fäster bättre på mitt hår än manic panic eller stargazer (särskilt om jag tvättar med directions shampoo innan) så det är värt att prova olika märken för att se.
 
I know, men det stämmer inte för mig iaf ;)
Brukar ha i minst två timmar, gärna 3-4 om jag har tid. Sen, jag tycker Directions fäster bättre på mitt hår än manic panic eller stargazer (särskilt om jag tvättar med directions shampoo innan) så det är värt att prova olika märken för att se.
Ja. Hon I affären sa att flest verkar nöjda med manic panic, men men. Nu har jag köpt 2 färger så jag ska väl ta slut på dem iaf.

Himla synd att de inte har artic fox. Dry märket har jag bara hört gott om. Men det blir ju så dyrt.
 
Ja. Hon I affären sa att flest verkar nöjda med manic panic, men men. Nu har jag köpt 2 färger så jag ska väl ta slut på dem iaf.

Himla synd att de inte har artic fox. Dry märket har jag bara hört gott om. Men det blir ju så dyrt.
Kan säkert stämma, men ja - beror lite på ens hår.

Jag har kört Arctic fox men de hade inte nyansen jag är ute efter, plus att jag tyckte inte det var så stor skillnad mot Directions så jag gick tillbaka till det. Luktade väldigt gott dock!
 
Trådkap, behöver inspiration.
Jag kan väl beskrivas som rågblond/ljusgrå. Har oftast håret uppsatt i en klämma typ öppen svinrygg, toffsen är kastanjefärgad o den vill jag behålla.
Funderingar?
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
568
Senast: Magnum
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 568
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 771
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp