Bästa lösgodissorten

Jag tycker Bubs borde få typ nobelpriset, de gör så himla goda godisar. Deras gulbeige ovaler, hallonlakritsskallar och ja alla skallar och ovaler är ju så goda så man skulle kunna mörda för dem! :angel::D:d
Sedan blandar man med lite diverse choklad (t.ex. små kexchoklad, twix, snickers) för att uppnå perfekt harmoni i sin godispåse :d
 
Vilken är din favorit sort?
Brukar den finns i butik?

Jag älskar dunderklump (snusklubba utan pinne) och viol s-märken. Brukar bara finnas på hemmakväll men på senare tid knäcker jag extra som inköpare och påfyllare i ett par butiker (farligt :laugh:).

Är nyfiken på vad andra äter för lösgodis, blir lätt att man tar in godis utifrån sina egna smakpreferenser.
Hallon- och lakritsskallar, gröna grodor, sega råttor (RIKTIGT färska!), vingummin....... :d
 
1546687536974.png



ofta svåra att få tag på :(
 
Supersurt (mattor, gula munnen, sura nappar ala vit/cola, sura rullar osv) + lakrits (kritor, balkar :love:, rollo, skotten i gott & blandat osv)

Surt & lakrits + lite choklad, gärna nougat och kolaaktigt såsom dumle osv! :)
 
Hur ska man kunna välja bland så många :confused: :crazy:
Jag gillar både syra, riktigt syra, lakrits, söta, choklad och allt därimellan. Tycker syra passar bättre på sommaren och lakrits mer på vintern av nån anledning.
 
Vilken är din favorit sort?
Brukar den finns i butik?
Jag gillar vingummi av en speciell sort, tidigare hade de "tryck" där det stod RUM och andra spritsorter, har för mig de blev ändrat sen den där pappan reagerade på det.

Har så många favoriter, nötkrokant, lakritskuddar, colanappar (de som är halva vit och halva brun doppade i nått salt/socker aktigt), bubs döskallar hallon-lakrits, de blåa ögonen (vet inte vad de kallas egentligen), banana skids, sura tungor, dumle lakrits, filidutter... finns så många många fler som jag inte kommer på just nu som jag älskar.
 
Jag är inte så supertokig i godis då jag jobbar i en godisbutik som har typ allt (runt 500 sorter), men skum av olika slag, sweet hearts och kitkat är något jag gillar nu. Brukar gå i perioder. :p
 
Jag tycker Bubs borde få typ nobelpriset, de gör så himla goda godisar. Deras gulbeige ovaler, hallonlakritsskallar och ja alla skallar och ovaler är ju så goda så man skulle kunna mörda för dem! :angel::D:d
Sedan blandar man med lite diverse choklad (t.ex. små kexchoklad, twix, snickers) för att uppnå perfekt harmoni i sin godispåse :d
Bubs har jättemycket veganskt lösgodis också! Gillas :up:
 
Dumma sambo att jobba och unge som sover så jag inte kan fara och köpa godis :o

Här blir det mest saltlakrits, är överlycklig över att gott och blandat har gjort en supersalt påse :love::love:

Gillar djungelvrål men dom ska vara rätt färska och dränkta i salt, brukar kolla noga så dom håller måttet innan jag tar en skopa :d annars de där tjocka mjuka skum saltlakrits S-märken, inte dom tunna tråkiga, var jättesugen som gravid på några beigea hårda platta, typ lite som fillidutter men ändå inte men kommer aldrig på vad dom heter :o
 

Liknande trådar

Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 647
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 077
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 235
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 084
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp