Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nåja aldrig kanske är att ta i... :angel: Jag tror att @LenaH kände en viss tillfredsställelse när hon kunde vara med och bestämma att ni skulle käka mig. :p Och det har hänt att jag har varit med i lyan och vi har bestämt att vi ska käka @quarter4ever för att vi inte hade tid att läsa alla inlägg, den gången bet vi oss själva i svansen eftersom hon istället kom in i lyan. :rofl::love:
Men personligt på så sätt att man jagar efter någon bara för att det är en person, det förekommer inte!

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Fast jag har suttit i lyan en gång, för säkert typ hundra år sedan, där vi valde att käka nån som hade pinpointat lyan i typ dl2 och inte gav sig... Jag har dock inget minne av vem det var eller vem jag var i lyan med heller. Hehe
 
det måste ha varit i den leken jag blev omvandlad tvilling ? och satt med 3 konversationer( LL också efter omvandlingen) SAMT leken:rofl: @Dentaku och @bollen__ s lek väl?
Herregud säger jag bara !:o
Men kul vart det:laugh:
Ja det tror jag att det var, vi i lyan var lite allmänt less för det gick dåligt, och ingen av oss hade riktigt tid att lägga ut villospår i tråden och du skrev så många inlägg att vi knappt orkade läsa någon av oss. Så då fick vi den briljanta idé att käka dig, men tjatade även till oss en omvandling och då blev du omvandlad! :rofl:
 
Ja det tror jag att det var, vi i lyan var lite allmänt less för det gick dåligt, och ingen av oss hade riktigt tid att lägga ut villospår i tråden och du skrev så många inlägg att vi knappt orkade läsa någon av oss. Så då fick vi den briljanta idé att käka dig, men tjatade även till oss en omvandling och då blev du omvandlad! :rofl:
det blev lite muntrare ändå efter jag kom till lyan ;):D
 
det blev lite muntrare ändå efter jag kom till lyan ;):D
Ja minst sagt! :D Men du var extremt duktig på att lura de andra, och efter det kommer jag aldrig att hålla dig som god utan att vara hundra procent säker! :rofl: Men i den här leken var jag tvungen att fråga @Blacksmithfarm om hon verkligen hade skrivit rätt till mig när du började härja om att du faktiskt inte alls var god med @LenaH :rofl:
 
Nåja aldrig kanske är att ta i... :angel: Jag tror att @LenaH kände en viss tillfredsställelse när hon kunde vara med och bestämma att ni skulle käka mig. :p Och det har hänt att jag har varit med i lyan och vi har bestämt att vi ska käka @quarter4ever för att vi inte hade tid att läsa alla inlägg, den gången bet vi oss själva i svansen eftersom hon istället kom in i lyan. :rofl::love:
Men personligt på så sätt att man jagar efter någon bara för att det är en person, det förekommer inte!
Kanske :angel: men jag har aldrig käkat någon för jag ogillar personen :)
 
Tack för alla svar. :)
Jag vill dock göra en deal med Er. OM jag någon gång får för mig att leka, jag vill inte vara kvar i en lek för att jag är ny...utan ska jag vara kvar i leken så beror det på att jag spelar bra...o inget annat.

Deal?
 
Tack för alla svar. :)
Jag vill dock göra en deal med Er. OM jag någon gång får för mig att leka, jag vill inte vara kvar i en lek för att jag är ny...utan ska jag vara kvar i leken så beror det på att jag spelar bra...o inget annat.

Deal?
absolut ! Du kan få min röst :p:);) ( om du förtjänar den )
 
Tack för alla svar. :)
Jag vill dock göra en deal med Er. OM jag någon gång får för mig att leka, jag vill inte vara kvar i en lek för att jag är ny...utan ska jag vara kvar i leken så beror det på att jag spelar bra...o inget annat.

Deal?
Vi kan försöka! ;) Men jag tror att man är undermedvetet snäll mot nya, saker som jag skulle hugga på rutinerade spelare för att de borde veta bättre, förklarar jag istället för nya spelare. Som sagt, det gäller ju bara första gången! ;) Dessutom vågar man knappt vara på nya spelare eftersom man då bli stämplad som ulv. ;)
 
Hm jag tycker att det här talar sitt tydliga språk, Lenah är alltid ond till motsatsen bevisas. :p
Men hur kunde @Habina missa att jag hade siat q? :confused: jag var övertygad om att hon var ulv när hon inte ens försökte se det. Att @Paddington var ond förstod jag igår. :angel:
Jag var inte helt säker på vem som var qs tvilling men jag började ana det. :p

För du skrev en massa positivt om fler ju! Men jag blev osäker och röstade på hemlig istället, för hon betedde sig så skumt.
 
Min tanke med första dagens meddelande var att om det skulle hamna hos tvillingarna så skulle de få Habina association - helt rätt.

MEN jag trodde aldrig att @Habina skulle skydda sig själv första natten när det bara var onda spionen kvar!!! Jag var helt säker på att ängeln valt att skydda ngn random spelare, ända till Habina skyddade sig själv natt2 oxå....

@Habina varför valde du att skydda dig själv natt1?

För att det fanns INGEN jag litade på. :meh:
 
För du skrev en massa positivt om fler ju! Men jag blev osäker och röstade på hemlig istället, för hon betedde sig så skumt.
Jag tyckte att jag nästan blev övertydlig när jag röstade på Lilltess "Men om jag ska välja mellan Q och lilltess så tycker jag att Q är den som jag håller som minst ond av dem, men det kan vara för att hon faktiskt verkar gräva efter ulvar och vrider och vänder på saker.
Snurrfian röstar på Lilltess för att jag tycker att det är skumt att hänga upp sig på en spelare och det brukar vara ulvar som slarvläser inlägg och det tycker jag att Lilltess gör med Qs inlägg." Jag röstade alltså på Lilltess enbart för att hon jagade Q. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 982
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 094
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 024
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp