Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag 2 började jag fö klura lite på om @Paddington kunde vara ond spion, men fick inte till det i min text. Min kommentar om godvibbar var ett test, men alla blev upprörda istället för bara Paddington. ;)
 
Tack @Blacksmithfarm för en rolig men rätt krävande lek. Dl vid midnatt är inte min grej och jag avsky verkligen att vara ängel. :arghh:

Tur att plågan tog slut fort. :angel:

@hemlig varför skulle jag hinta om min roll? Jag försökte förmedla att jag var god, men ingen lyssnade. :meh:
 
Jag tyckte att jag nästan blev övertydlig när jag röstade på Lilltess "Men om jag ska välja mellan Q och lilltess så tycker jag att Q är den som jag håller som minst ond av dem, men det kan vara för att hon faktiskt verkar gräva efter ulvar och vrider och vänder på saker.
Snurrfian röstar på Lilltess för att jag tycker att det är skumt att hänga upp sig på en spelare och det brukar vara ulvar som slarvläser inlägg och det tycker jag att Lilltess gör med Qs inlägg." Jag röstade alltså på Lilltess enbart för att hon jagade Q. :D
jamen precis!!!! Fick ju skicka hemlig för att föra fram detta uppenbara !:banghead:
 
Jag tyckte att jag nästan blev övertydlig när jag röstade på Lilltess "Men om jag ska välja mellan Q och lilltess så tycker jag att Q är den som jag håller som minst ond av dem, men det kan vara för att hon faktiskt verkar gräva efter ulvar och vrider och vänder på saker.
Snurrfian röstar på Lilltess för att jag tycker att det är skumt att hänga upp sig på en spelare och det brukar vara ulvar som slarvläser inlägg och det tycker jag att Lilltess gör med Qs inlägg." Jag röstade alltså på Lilltess enbart för att hon jagade Q. :D
Tycker fortfarande det var uppenbart att jag var den siade eftersom du bara taggade mig :angel:
 
Tycker fortfarande det var uppenbart att jag var den siade eftersom du bara taggade mig :angel:
:rage: Jag visste att jag borde ha tagit bort den där taggningen, jag tänkte att du var den enda som inte hade varit inne, men sen visade det sig att det var typ alla.. :banghead: Varför skulle jag tagga den jag hade siat? :p
 
:rage: Jag visste att jag borde ha tagit bort den där taggningen, jag tänkte att du var den enda som inte hade varit inne, men sen visade det sig att det var typ alla.. :banghead: Varför skulle jag tagga den jag hade siat? :p
faktiskt något som jag sett att en del gör när de siat någon......
och även det att jag reagerade på habinas taggning av @fio när hon skrev om hemlig och fio där efter första natt dl eller om det var efter 2:a (?) precis så gjorde hon i Harry Potter leken när hon var ond spion och pekade ut @Mirtai som ängel åt oss i lyan ;)
 
faktiskt något som jag sett att en del gör när de siat någon......
och även det att jag reagerade på habinas taggning av @fio när hon skrev om hemlig och fio där efter första natt dl eller om det var efter 2:a (?) precis så gjorde hon i Harry Potter leken när hon var ond spion och pekade ut @Mirtai som ängel åt oss i lyan ;)
Oj det har jag inte reagerat på förut, men nu ska jag börja titta på det! :D Jag brukar mest tagga när det antingen är spelare som jag skulle vilja se mer av eller om det är något jag vill att den ska svara på.
 
Oj det har jag inte reagerat på förut, men nu ska jag börja titta på det! :D Jag brukar mest tagga när det antingen är spelare som jag skulle vilja se mer av eller om det är något jag vill att den ska svara på.
ja det är ju när det taggas någon samt frågar lite sådär som du gjorde denna gången som fångar min uppmärksamhet sas...;)
hade jag inte läst att det var mig du undrade om och det du skrev sedan om mig så hade jag med kunnat trott att du siat @Dengamlalistigaräven :p
 
Tack för alla svar. :)
Jag vill dock göra en deal med Er. OM jag någon gång får för mig att leka, jag vill inte vara kvar i en lek för att jag är ny...utan ska jag vara kvar i leken så beror det på att jag spelar bra...o inget annat.

Deal?

:laugh:

jag lovar att ...ehrm... tja, det beror på om du är på min planhalva eller inte ;)
 
Alltså - vad gör ni?:arghh: (:love:)
Detta måste vara en av de snabbast avklarade lekarna? Trots att det faktiskt var 12 deltagare?
Lite synd att den goda spionen åkte direkt, hade blivit intressant att se vad som hänt om den fått vara med och skicka meddelande...


Jag hade typ världens bästa uppdatering för @LenaH i huvudet - men nä. Den fick jag inte använda...
Dina lekar är ofta speciella. Denna som tar slut efter tre dagar och den med super många lyncher på en kväll :rofl::love:
 
Någon frågade varför @Sookie? Det var ju en lynch och hon var skummast (och därigenom enklast att motivera ett röstbyte till :o) och varför vi käkade @Schantana var dels för att hon var ny ;) och dels så hade jag tanken att det skulle se konstigt ut om båda jag röstade på i DL1 dog och det var ju flera som reagerade på. :angel:

F ö hade vi i lyan inte direkt stenkoll på nånting, jag vet att man som god ofta tror att lyan räknat ut allt och ligger steget före men det är inte min erfarenhet. :o

@Snurrfian - vi käkade dig för att du verkade god. :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 981
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 093
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 023
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp