Bukefalos 28 år!

Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skummat igenom leken men skulle behöva läsa igenom den en gång till.
Men lite kort innan jag läser igenom:

Konversationen mellan Q och P igår (när Lena fick två röster) känns lite konstig. Sedan förstår jag inte riktigt Lilltess misstankar mot Q, hon brukar inte vara rädd för att lägga avgörande röster. Sookie var skum och det förstår jag att Q tyckte. Även om det inte var speciellt härligt att bli av m spionen (även om ulvarna säker är nöjda :grin:).

Sedan funderar jag lite på fios kommentar (efter lynchen) att det kanske vore osannorlikt att Sookie var ond i hennes första två lekar. Jag funderar på det är en ond som inte vill bli granskad för att ha lynchat någon hon trodde var god?
@hemlig

"Även om det inte var speciellt härligt att bli av m spionen (även om ulvarna säker är nöjda :grin:)."

Detta var till spionen
 
Chansade. Vi trodde som habina att Lilltess siat Q ond.
men för sjutton gubbar . Snurrfian misstänker mig jämt tom när vi är i lyan ihop O_o Hon skulle ju aldrig livet skriva så om hon inte visste något. Och hon borde ju kunnat läsa in lite mer i mitt inlägg ang vilka som inte kunde vara tvilingar - för det var liksom för den händelse jag var siad jag skrev så...... Kände mig hyfsat säker på att jag skulle bli siad dessutom iom att så många funderade på mig efter DL1

men ni käkade ju snurrfian efter lilltess åkte ju :p
 
men för sjutton gubbar . Snurrfian misstänker mig jämt tom när vi är i lyan ihop O_o Hon skulle ju aldrig livet skriva så om hon inte visste något. Och hon borde ju kunnat läsa in lite mer i mitt inlägg ang vilka som inte kunde vara tvilingar - för det var liksom för den händelse jag var siad jag skrev så...... Kände mig hyfsat säker på att jag skulle bli siad dessutom iom att så många funderade på mig efter DL1

men ni käkade ju snurrfian efter lilltess åkte ju :p
Jag tror vi missade det eftersom det var så tydligt att lilltess siat dig som ond :rofl:
 
Nej, det är tvärtom. :p Eller hur @Snurrfian ? :D

Ja. Iallafall tills lilltess lynchades. Sedan var vi osäkra. Men imorse/natt kändes du inte på vår sida.

Snurrfian var lenas val. Men jag tror det berodde på att hon kändes anonym och hade inga misstankar på sig.
Hm jag tycker att det här talar sitt tydliga språk, Lenah är alltid ond till motsatsen bevisas. :p
Men hur kunde @Habina missa att jag hade siat q? :confused: jag var övertygad om att hon var ulv när hon inte ens försökte se det. Att @Paddington var ond förstod jag igår. :angel:
Jag var inte helt säker på vem som var qs tvilling men jag började ana det. :p
 
Jag höll på att skrämma skiten ur resten av lyan natten till igår närvjag snedtände på mina mediciner. Jag började krampa som faan och kunde knappt hålla i telefonen. Jag skrev som om jag vore aspackad. Det var också en anledning till att jag flaggade om dålig aktivitet igår. Läkemedelsbaksmälla, pollenallergi och helvetes backslashes. Det går bra nu typ. Men jag är ändå stolt över att jag faktiskt klarade av att genomföra hela leken.
 
Alltså - vad gör ni?:arghh: (:love:)
Detta måste vara en av de snabbast avklarade lekarna? Trots att det faktiskt var 12 deltagare?
Lite synd att den goda spionen åkte direkt, hade blivit intressant att se vad som hänt om den fått vara med och skicka meddelande...
ja, var lite trist att den åkte så tidigt - var svårt att "gömma" mina meddelanden då - alla visste ju att de kom från onda spionen :angel:
 
I samtliga lyncher så röstade alla i lyan på samma
och det måste ju paddis fattat rätt fort tror jag ?
och hon visste vad hon gjorde när hon skickade den spionraden ifall den skulle hamna hos oss så skulle vi ju tolka den så.... och hamnade den hos de onda så tja den skulle ju hjälpa dem med sas...
Yupp helt rätt :D
(även om jag tvekade om bumpo och trodde jag såg i syne när jag gjorde sammanställningen igår)
Men sedan tänkte jag att en gång är en tillfällighet och två ggr ett mönster.........
LenaH tog jag förresten väldigt snabbt och Artline trillade ner igår.

För övrigt tackar jag sååå mycket att du gick i min fälla :devil: - du spelade precis som jag förutsatt med den infon du fick :angel::D Även om jag inte räknat med att du skulle outa dig själv och din tvilling helt å hållet.... :angel:

Hade leken fortsatt idag så visste jag att dagens meddelande garanterat skulle hamna i lyan :D
 
Jag försökte hinta till spionen och berätta att lyan hade fått meddelandet (jag formulerade om paddis meddelande). Kan det vara det hon tänkte på? Annars vet jag inte :D
inte detta. Det var ditt inlägg till där du skrev att du skulle "komma till hennes hjälp" och sedan ändrade formuleringen ganska så fort - först fick jag för mig att ni var i lyan ihop (då jag fick upp ögonen för dig som ulv) och sedan kom jag på att det även kunde vara ngt som hade kunnat skrivas i en tvillingdiskussion. Det var då fick jag min briljanta idé att skicka Q-raden för om Q var i lyan skulle det inte skrivas så mycket om det, men om Q var tvillingen så.... well... hon följde mallen :angel:
 
Och hon hade bara mig och habina som kandidater så hade vi knipit henne istället så ju lyan fattat.
Jag är nyfiken på om lyan fattade habina pga smileysarna i första dagens meddelande ???? Det syftade ju på habina . klockrent !!!:banghead: Eller om de som vi trodde att det var habina som var onda spionen???
Och det ironiska i det hela var ju att det var för att förhindra att lyan skulle få en rad om ängeln som vi satsade på att få ut spionen.....:cry:
( trodde att det var fio som var ängel iom att habina tjatade så om henne och hemlig, typ)
Min tanke med första dagens meddelande var att om det skulle hamna hos tvillingarna så skulle de få Habina association - helt rätt.

MEN jag trodde aldrig att @Habina skulle skydda sig själv första natten när det bara var onda spionen kvar!!! Jag var helt säker på att ängeln valt att skydda ngn random spelare, ända till Habina skyddade sig själv natt2 oxå....

@Habina varför valde du att skydda dig själv natt1?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 595
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 109
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 908
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp