Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste oxå rösta nu... Jag dricker massa vin och kommer bli för full och glömma av dl (ja det är en sådan dag)

Fio röstar på Habina för det är helt klart ulvigt att vara så jävla glad som alla bananerna och det kan man bara vara om man vet något mer än andra i detta läget
 
Bara för att jag fick en långsökt tanke av allt det där. @Blacksmithfarm inte känner den onda spionen till vilka som är i lyan? Och vice versa? :)
Jag funderade lite över det men det skrämmer mig att du tog upp den kopplingen... :cautious: Att ta upp det skulle även det kunna vara en vinkning... :arghh:

Annars var jag lite rädd att jag skulle mötas av mängder av inlägg efter att ha suttit och spelat med familjen, när tonårsdottern vill att vi ska umgås allihopa så gör man det och njuter av det.:love: Men å andra sidan så är det inte mycket som har hänt förutom väldigt bopaktiga förstadagsröster...
 
Här händer det inte mycket .... konstaterar även jag, men det är kanske så det blir med väldigt sen DL?
:idea:
man skulle behöva se lite mer av typ... alla :p
 
har ju inte hänt särskilt mycket i leken än.

@quarter4ever verkar tycka jag gjort ett misstag när jag inte taggande @hemlig men jag skulle inte likställa en miss med ett misstag?

@Snurrfian och @Habina verkar delta i olika lekar där den ena (Habina) tycker att det är ett triangeldrama mellan mig, Q och hemlig, medan Snurrfian undrar om vi tre försöker "bonda". Rent krasst var det väl bara typ vi tre som var aktiva igår.. :angel: Å varför skulle någon överhuvudtaget vilja bonda med någon så här tidigt i leken (enda jag kan tänka mig man vill bonda med är m Snurris för om hon skulle råka vara i lyan å man själv är ond utanför så vill man ju inte bli käk :idea::D:p)

@hemlig gör ett ambitiöst försök att teoria om alla - kudos till dig! (samtidigt kan jag säga att jag inte kommer skriva några totalsammanställningar som jag gjort i tidigare lekar - min skalle är inte riktigt upp för det för tillfället)

å slutligen verkar @Lilltess helt ha missat att jag skrev redan i #16 att mina planer för kvällen gått i stöpet så jag inte skulle behöva rösta tidigt idag....
Sedan undrar jag lite försynt varför hon reagerar mer på mig än Q som håller Eurovision som heligt? Riktigt sååå långt drar jag ju inte det ;)
 
Senast ändrad:
@Snurrfian och @Habina verkar delta i olika lekar där den ena (Habina) tycker att det är ett triangeldrama mellan mig, Q och hemlig, medan Snurrfian undrar om vi tre försöker "bonda". Rent krasst var det väl bara typ vi tre som var aktiva igår.. :angel: Å varför skulle någon överhuvudtaget vilja bonda med någon så här tidigt i leken (enda jag kan tänka mig man vill bonda med är m Snurris för om hon skulle råka vara i lyan å man själv är ond utanför så vill man ju inte bli käk :idea::D:p)
Jag röstar på @Paddington för att hon är elak och drar upp gamla saker! :p Jag var faktiskt god när jag käkade den onda utanför lyan förra gången! Och väldigt medveten om vad jag gjorde, så det så! :mad:
 
Paddington - ska kombinera eurovision och ulvlek imorgon. Kommer i småbråk med q4 om att det missats att tagga mig, försöker de lägga alibi på varandra? Säger att hon måste rösta tidigt, men än har jag inte sett nån röst.
Ahh får rätta mig själv i inlägg #65 - det var inte @Lilltess som tog upp att jag skulle röstat tidigt idag, utan det var @hemlig enligt ovan
 
Såhär långt känns det som att @Paddington blir missförstådd, @fio dricker vin och är tankad, någon fokuserar på Eurovision (welcome aboard the red line, my name is Måns Zelmerlöw and I'm the host of the Eurovision Song Contest) och typ alla andra lurar i vassen.... :p
 
Såhär långt känns det som att @Paddington blir missförstådd, @fio dricker vin och är tankad, någon fokuserar på Eurovision (welcome aboard the red line, my name is Måns Zelmerlöw and I'm the host of the Eurovision Song Contest) och typ alla andra lurar i vassen.... :p
kanske inte riktigt missförstådd, utan mer att folk inte läser vad som står ;)
sååå många inlägg har det ju inte varit i leken så här långt.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 025
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 871
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 244
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 713
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp