Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är här men är för trött för att skriva något. Borde egentligen sova men jag är för trött för att rösta. Idag hade det varit skönt om bopar vore tillåtet.
 
Alltdå - jag får visserligen vara uppe så länge jag vill ikväll men jag har varit igång sen 05 imorse och har en rätt tuff vecka bakom mig (idag var första dagen jag hann äta middag den här veckan) så jag lär nog krokna snart. :s

Kan någon (@Snurrfian :angel:) göra nåt skumt så jag kan lägga en röst? :p
Eller var är @Blacksmithfarm s förstaröst som man kan reagera på? :D
 
Alltdå - jag får visserligen vara uppe så länge jag vill ikväll men jag har varit igång sen 05 imorse och har en rätt tuff vecka bakom mig (idag var första dagen jag hann äta middag den här veckan) så jag lär nog krokna snart. :s

Kan någon (@Snurrfian :angel:) göra nåt skumt så jag kan lägga en röst? :p
Eller var är @Blacksmithfarm s förstaröst som man kan reagera på? :D
Vad vill du att jag ska göra? :p Men å andra sidan så vore det behändigt om du röstade på mig, så kan jag rösta på dig. Du är ju alltid ulv när du röstar på mig! :D Eller så kan jag bara ha intalat mig själv det... :angel:
 
Det här reagerar jag på:
Jag har också hittat hit! :)
Häftigt tema på leken men inte visste jag att Bananen var en ond frukt O_o "Kikar misstänksamt mot fruktskålen" :cautious:
för alla vet väl att bananer i mat är ett otyg - tänk bananpizza, flygande Jacob osv? Banankaka sägs också vara äckligt...

Dessutom är bananen en ört och inte en frukt.

LenaH röstar på Schantana för att det känns som en vink från en ond utanför lyan till just lyan genom att verka ovetande om bananers ondska.
 
Jag hade hoppats att LL hade missat denna raden :p Känns inte som röstmotiveringen "Jag röstar på någon pågrund av att jag är trött"

Är tillåten röstmotivering.
har LL förbjudit att du kan rösta på dig själv? ;) :p

rent krasst (å nu vet jag att jag raljerar lite för första DL är skit rentutsagt å jag har ingen aning om hur jag ska rösta) men hur kan en BOP hjälpa goda sidan att hitta de onda?

Och om du inte delger dig dina tankar, hur ska vi andra kunna få en bild av dig?

:idea:
 
Vad vill du att jag ska göra? :p Men å andra sidan så vore det behändigt om du röstade på mig, så kan jag rösta på dig. Du är ju alltid ulv när du röstar på mig! :D Eller så kan jag bara ha intalat mig själv det... :angel:
Det har du nog intalat dig för jag röstar väl mest på dig när jag är ulv och du ond utanför lyan. :o
 
Jag måste oxå rösta nu... Jag dricker massa vin och kommer bli för full och glömma av dl (ja det är en sådan dag)

Fio röstar på Habina för det är helt klart ulvigt att vara så jävla glad som alla bananerna och det kan man bara vara om man vet något mer än andra i detta läget

:rofl: Jag bara älskar dig fio. :love:
 
  • Gilla
Reactions: fio
har LL förbjudit att du kan rösta på dig själv? ;) :p

rent krasst (å nu vet jag att jag raljerar lite för första DL är skit rentutsagt å jag har ingen aning om hur jag ska rösta) men hur kan en BOP hjälpa goda sidan att hitta de onda?

Och om du inte delger dig dina tankar, hur ska vi andra kunna få en bild av dig?

:idea:
Bop hjälper inte så mycket men många förstadags röster är förtäckta bopar. Jag hoppas på att överleva första speldygnet denna lek så jag kan tänka imorgon :p
 
Men om Lena vore ulv. Hade hon då vågat rösta på snurrfian när snurr säger att Lena bara röstar där när hon är ulv?
 
Jag funderade lite över det men det skrämmer mig att du tog upp den kopplingen... :cautious: Att ta upp det skulle även det kunna vara en vinkning... :arghh:

Annars var jag lite rädd att jag skulle mötas av mängder av inlägg efter att ha suttit och spelat med familjen, när tonårsdottern vill att vi ska umgås allihopa så gör man det och njuter av det.:love: Men å andra sidan så är det inte mycket som har hänt förutom väldigt bopaktiga förstadagsröster...

Du menar att jag skulle vara onda spionen? :)
 
hittat hit :banana::banana::banana: bara för att det passar temat :love:
Det här är enda inlägget från Sookie och frågan är om det inte är hon som är den flygande bananen, inlägget ser åtminstone ut som om det skulle kunna vara så.
Snurrfian röstar på Sookie eftersom jag tror att hon är en banan eller om det nu heter ulv.
 
Bop hjälper inte så mycket men många förstadags röster är förtäckta bopar. Jag hoppas på att överleva första speldygnet denna lek så jag kan tänka imorgon :p
jo, jag vet att de flesta röster DL1 är förtäckta BOPar inkl mina egna i typ 90% av fallen - MEN de försöker iaf vara något som liknar en valid teori......
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 024
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 870
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 244
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 712
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp