Det känns som att mitt inlägg blir rätt lika mitt igår, men här är mina tankar i alla fall.
Artline – Berättade igår kväll att hon var trött. Röstade på Sookie för att hon valde att rösta på fio trots att hon hade tre andra misstänkta (mig, paddi och q4). Tycker det känns lite konstigt att rösta på någon för att hon röstade på en annan, det borde ju innebära att Artline vet nåt om fio tänker jag.
Habina – röstade igår på LenaH för att hon tar avstånd från bananer. Säger att hon inte fått vara spion mer än en natt. Kan det vara en vink?
hemlig – det är jag
Snurrfian – röstade på Sookie pga hennes inlägg med dansande bananer. Detta trots att Habina gjorte ännu fler. Tror det sitter gamla rävar i lyan pga käket i natt och jag känner att den uteslutningsförmågan inte är så svår eftersom de två nyaste är lynchade och käkade redan. Så det gör att jag håller ögonen öppna på Snurrfian, men det behöver inte betyda nåt alls egentligen.
bumpo – Röstar Sookie i DL1. Med tanke på att det var tredje rösten blir jag lite fundersam, men det behöver inte betyda nåt.
Lilltess -Räknar på deltagare. Röstar på Paddington i DL1. Funderar över hur q valde att lägga sin röst.
Paddington - Röstar på q4 i DL1, med motiveringen att q4 verkar veta nåt om Sookie och LenaH.
fio – Röstar Habina i DL1 pga inlägget med massa dansande bananer. Ändrar röst till Sookie. Har inte koll på rollerna. Kommer dricka ikväll och berättar att hon varit på jaktmässa. Alltså, är det inte aningen dumt att i en ulvlek skriva att man varit på just
jaktmässa? Gör i alla fall att jag blir fundersam, får se om hon kommer med några inlägg under kvällen som får mig att ändra åsikt.
quarter4ever – försvarar eurovision, noterar vinstvillkoren. Röstar på Sookie. Flaggar för att hon ska kolla på ESC ikväll. Hittar inget egentligt skumt, men då hon väljer att lägga sin röst på Sookie när det redan var avgjort att hon skulle bli lynchad gör ju definitivt att jag funderar på om hon sitter i lyan.
LenaH – röstar på Schantana pga bananerna i fruktskålen. Ändrar röst till Sookie. Två röster i första DL och bägge på de nyaste gör ju att det inte ser jättebra ut så här långt. Säger att hon kommer vara upptagen med annat än ESC ikväll. Upptagen med att smida onda planer i lyan kanske?
Edit: tar bort lite text om LenaH som var mina tankar innan de var renskrivna ovan.