Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och varför skulle jag INTE ha röstat på den jag tyckte var ulvig ? Men jag förstår lite vad du menarDet var att hon sa att hon aldrig påstått att hon tyckte att sookie var ulvig. Men det gjorde hon ju (vilket var underförstått eftersom att rösten hamnade där)
Jag skulle lätt ha DL så sent jämt - men inte när det är ESCDet här med dl kl 00.00 tar ju leken till en helt ny nivå!! Särskilt för oss nattsuddare![]()
Det här med dl kl 00.00 tar ju leken till en helt ny nivå!! Särskilt för oss nattsuddare![]()
Sova ?Min sömn är totalförstörd.![]()
varför paddis ?Hon blev ju förpassad från leken.Skyll på @Paddington
haha?
hänger inte med![]()
aha jag fattade öht inte vad du dillade om (Det var hemlig som inte ville ha en massa nya deltagare.![]()
Jag?Nä det var visst hemlig @quarter4ever![]()
När? Jag hänger inte medDet var hemlig som inte ville ha en massa nya deltagare.![]()
När? Jag hänger inte med![]()
Fast jag hajade det som att du tyckte att du inte framhärdade med att @Paddington var ulvig idag trots att du röstade där igår men att @quarter4ever gjorde det med Sookie?Det var att hon sa att hon aldrig påstått att hon tyckte att sookie var ulvig. Men det gjorde hon ju (vilket var underförstått eftersom att rösten hamnade där)