Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tvekar lite hur jag ska rösta
Känns som ulvarna gömmer sig lite ?
Och det är därför jag efterlyser mer från alla :)

2. Artline
3. Habina
4. hemlig
5. Snurrfian
6. bumpo
7. Lilltess
8. Paddington
9. fio
10.quarter4ever
12. LenaH

dessa två är de jag verkligen skulle vilja ha mer input ifrån- även om jag inser att det borde finnas totalt 4 onda i leken :cautious:
och att frånvarande inte alls behöver betyda = ond. Men så djäkla svårt när man inte får input :arghh:

Det var att hon sa att hon aldrig påstått att hon tyckte att sookie var ulvig. Men det gjorde hon ju (vilket var underförstått eftersom att rösten hamnade där)
Fast jag hajade det som att du tyckte att du inte framhärdade med att @Paddington var ulvig idag trots att du röstade där igår men att @quarter4ever gjorde det med Sookie?

Jag tycker det är rätt självklart att man lägger rösten på den man tycker är luden och inget man ska skämmas för även om man har fel?

Och jag förstår inte riktigt hur q blir skum för detta? Min q-radar ger inte direkt utslag för ulv (hon kan iofs vara ond utanför), inte ännu iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 638
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 875
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 453
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka