Fd Diabetikern
Trådstartare
Alltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Allmänt annars. På dåligt humör och svintrött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har visst varit några trådar som det hänt saker i helgen.Alltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Oj, helt missat det.Alltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Är också nyfiken! Hatar när det händer saker när man jobbarAlltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Ni kan pm:a mig om ni vill vetaAlltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Oj, helt missat det.
För att hon sa sanningen och ville heller inte diskutera transfobiAlltså.. Nyfiken undran. Varför är athena_arabians bannad?
Du kommer bli ner pm:adNi kan pm:a mig om ni vill veta
(Hon är för övrigt bannad ovanligt länge, tre veckor tror jag)
Jag trodde du var bannad också! Oväntat att du klarade dig.För att hon sa sanningen och ville heller inte diskutera transfobi
Ja jag är helt i chock, det har nog aldrig hänt förutJag trodde du var bannad också! Oväntat att du klarade dig.![]()
Och @Inte_Ung!Jag trodde du var bannad också! Oväntat att du klarade dig.![]()
Det är en GRÄSLIGT lång tid att bli bannad...Ni kan pm:a mig om ni vill veta
Jag såg tråden och fick sitta på händerna för att inte ta upp ämnet mytomaniNi kan pm:a mig om ni vill veta![]()
Det är uppenbarligen värre än att trakassera kvinnor på det här forumet!För att hon sa sanningen och ville heller inte diskutera transfobi
är väl den här? https://www.bukefalos.se/threads/en-annan-diskussion-utbruten-fran-forumet-medlemmar.1540599/Var tog tråden vägen? Den blev utbruten men jag kan inte se var den tog vägen?
Jaha tack. Den var oxå stängd så antagligen därför jag inte fick upp den i flödet.