Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta?Verkar som dom flesta tycker man ska sälja alla hästar om man får ett barn![]()
Baserat på vad dom som skrivit här anser eller valt alltså.De flesta?
Baserat på vad? Några inlägg i tråden om hur de själva valt att göra. Ingenstans står det att någon tycker att man generellt som hästägare ska sälja alla hästar.
Det verkar som att du fortsätter att tolka alla inlägg som fan tolkar bibelnVerkar som dom flesta tycker man ska sälja alla hästar om man får ett barn![]()
Jag sålde inte min, jag lämnade henne till fodervärd.Verkar som dom flesta tycker man ska sälja alla hästar om man får ett barn![]()
Hade en häst gravid med första barnet, tre med barn nummer tvåVerkar som dom flesta tycker man ska sälja alla hästar om man får ett barn![]()
Du hade inga krämpor under graviditeten?Hade en häst gravid med första barnet, tre med barn nummer två![]()
Jo, helt smärtfritt (bildligt talat) är det väl inte att skapa en ny människa.Du hade inga krämpor under graviditeten?
Verkligen inte, är väl mer omfattningen som är olikaJo, helt smärtfritt (bildligt talat) är det väl inte att skapa en ny människa.
Fast bara för att folk skriver hur de själva har gjort betyder det givetvis inte att det är vad de tycker andra ska göra. Var har du läst det?Baserat på vad dom som skrivit här anser eller valt alltså.
Kanske har jag en förskönad bild av graviditeter men dom gravida jag sett har kunnat jobba som vanligt fram till slutet av graviditeten då man ju blir mammaledig. Dom som varit sängliggande långa tider etc. har det varit några komplikationer med med själva barnet i den graviditeten etc.
Beror nog vad man jobbar med. På mitt jobb blir man avstängd från att jobba efter vecka 26.Kanske har jag en förskönad bild av graviditeter men dom gravida jag sett har kunnat jobba som vanligt fram till slutet av graviditeten då man ju blir mammaledig. Dom som varit sängliggande långa tider etc. har det varit några komplikationer med med själva barnet i den graviditeten etc.
Nej vet du vad. Vad andra gör skiter jag blanka fan i. Jag berättade hur det funkade för mig. Men ja, du har en väldigt romantiserad bild av att vara gravid. Det kan absolut bli precis så. Men jag skulle tro att de flesta har en plan b om det inte blir så. Och faktum är så att de flesta mår illa en period under graviditeten. Att många får foglossning och även ryggont. Att det blir jävligt tungt framåt vecka 36-37. Det går att mocka mellan kräkningar eller kämpa på höggravid. Alla blir inte inlagda som mig. Men det kan nog vara skönt med en plan b för säkerhets skull.Baserat på vad dom som skrivit här anser eller valt alltså.