Barnböcker

Jag ska nog titta vad pappa har kvar av mina gamla böcker ocksa. Alla barnböcker har jag tagit med men jag kan nog även titta pa nästa steg till 6aringen. Jag vet att jag hade tex Vitnos.

Lupino- Vi har ingen surfplatta men jag har funderat att skaffa en läsplatta till mig själv men till barnen vill jag ha riktiga böcker, det känns trevligare att läsa. Annars har jag ett bibliotekskort, ska kolla om det fortfarande fungerar eller gar att uppdatera.

Diskus- Ja, tre flickor har jag.
 
@Badger roligt att höra att bröderna Lejonhjärta funkar för en femåring! Min fyraåring fick den i present för ett tag sedan så då kan vi nog läsa den tidigare än planerat.
 

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 307
Senast: Huggorm
·
Småbarn Jag ska snart till Sverige och vill passa på att ladda upp med lite svenska böcker till barnen. De är 2,5, 3,5 och 5,5 ar. Yngsta...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 086
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Vi har tre underbara barn (snart 6 ar, 4 ar och 9 manader). Efter manader av funderade har min man nu sagt att tre barn räcker och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 728
Senast: Kattennizze
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 009
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp