BĂ€sta Rubriken đŸ€©

Bukefalos 30 Är!

HallĂ„ 👋
Karamelldrottningen is in the house :D

Vill bara dela med mig av tvÄ i mitt tycke milstolpar.
Var med om en jobbig hÀndelse för cirkus tvÄ veckor sedan. Och inte en tillstymmelse efter sug efter alkohol. Det slog mig faktiskt inte förrÀn dagen efter!
Jag hade ingen tanke pÄ det alls nÀmligen. Utan konstaterade det bara dagen efterÄt att det vare sig kom tankar eller sug. Ingenting!

Andra milstolpen Àr att jag nu har ganska lÀtt för att tala om att jag Àr en nykter alkoholist. Jag har sagt just de orden -nykter alkoholist-
För det Àr ju sÄ det Àr. Om nÄgon blir beklÀmd eller tar illa upp sÄ varsÄgoda. Jag orkar inte fundera hit och dit fram och tillbaka. Mycket bÀttre det kommer fram tydligt.

Skrev inget om igÄr. Men ja det gick ÀndÄ bra med bilm och det kÀnns skönt han vet iaf lÀget. Förutom en kommentar som kÀndes lite off. Förmodligen inget att bry sig om men ÀndÄ. Han mÄste markera mig sa han.

Men vad Àr det för grottmÀnniskofasoner? Markera dig som att du Àr hans Àgodel? Lyssna pÄ magkÀnslan och spring fort Ät andra hÄllet sÀger jag.

Men vad Àr det för grottmÀnniskofasoner? Markera dig som att du Àr hans Àgodel? Lyssna pÄ magkÀnslan och spring fort Ät andra hÄllet sÀger jag.
Det vet jag inte om han menar sÄ. Det hoppas jag verkligen inte!
Men fÄtt gÄ med scarf hela dan idag. Hoppas det försvinner sÄ pass till imorgon. Nu gick det inte sminka över sÄg bara konstigt ut.

Nej verkligen inte!
Bara tvÄ sugmÀrken. TÀnkte inte alls pÄ att det skulle bli sÄ synliga. KÀnns sÄ yngre tonÄren fasoner snarare.
Mest kommentaren jag reagerade pĂ„. Är nog lite kĂ€nslig. Han fĂ„r inte göra sĂ„ igen. Inget sk markerande öht.

Aha tĂ€nkte gissa pĂ„ det men tĂ€nkte att det Ă€r nĂ„tt bara tonĂ„ringar fĂ„r för sig att göra 😅

Nej verkligen inte!
Bara tvÄ sugmÀrken. TÀnkte inte alls pÄ att det skulle bli sÄ synliga. KÀnns sÄ yngre tonÄren fasoner snarare.
Mest kommentaren jag reagerade pĂ„. Är nog lite kĂ€nslig. Han fĂ„r inte göra sĂ„ igen. Inget sk markerande öht.
AlltsÄ nej, det Àr sÄnt man lÀser om i porrböcker alternativt i fÄ fall nÄgon kink man kommit överens om. Att en vuxen karl man dejtar skulle komma pÄ att han vill "mÀrka sin kvinna, höhö." Àr bÄde larvigt och lÀskigt pÄ samma gÄng.
Jag hade antingen dumpat direkt eller tagit en ALLVARLIG diskussion om det hela och antingen dumpat eller inte beroende pÄ hur den diskussionen gick.

Aha tĂ€nkte gissa pĂ„ det men tĂ€nkte att det Ă€r nĂ„tt bara tonĂ„ringar fĂ„r för sig att göra 😅
Eller hur!
AlltsÄ nej, det Àr sÄnt man lÀser om i porrböcker alternativt i fÄ fall nÄgon kink man kommit överens om. Att en vuxen karl man dejtar skulle komma pÄ att han vill "mÀrka sin kvinna, höhö." Àr bÄde larvigt och lÀskigt pÄ samma gÄng.
Jag hade antingen dumpat direkt eller tagit en ALLVARLIG diskussion om det hela och antingen dumpat eller inte beroende pÄ hur den diskussionen gick.
hmm skulle det fortsÀtta sÄ absolut. Detta kan ju vara en engÄngshÀndelse bara.

Eller hur!

hmm skulle det fortsÀtta sÄ absolut. Detta kan ju vara en engÄngshÀndelse bara.
Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r det en engĂ„ngshĂ€ndelse, men tillsammans med kommentaren han fĂ€llde Ă€r det en Stor ick och varningsflagga för mig. Jag skulle vara tvungen att ta upp det med honom för att se om han verkligen tycker och tĂ€nker sĂ„.

Det verkar ha gÄtt bra för dig sÄ lÀnge nu, men nÄgra av de senaste inlÀggen Àr orovÀckande. Börja inte kompromissa med alkohol ("det Àr nog bara överdrivet") och mÀn. Ta en ny funderare pÄ hur DU vill ha det!

Liknande trÄdar

• Älskade hĂ€star och tankar som gnager
  • Min pappa Ă€r alkis.
  • L
    Min bÀsta vÀn Àr död
  • Jobbig terapi idag

HĂ€stnyheter

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Att vara en usel hundförare/trĂ€nare
  • Valpkull!