Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

*kl*

Jag borde verkligen ta mig ut. Helst springa, men åtminstone gå. Men jag vill inte, eller egentligen vill jag men jag har tvätt och disk att ta hand om och städning... och jag blir så stressad av att inte ha det gjort. Lösningen? Jag sitter här och gör ingenting...

Haha jag känner igen mig... Tyvärr :p

Jag dör snart av trötthet men måste laga mat först. GÖTT. Äta, jobba, sova, dö?

Har fått en workout för hela kroppen idag, massor av träning för ben, rygg och armar. Jobbat 11 timmar igår och 11,5 timmar idag. Efter jobbet idag valde jag på eget bevåg att gå hem från universitetet! Aaah det är inte så långt, tar väl en kvart, men ångrar det lite nu ändå. :p

Så ja, kan jag bara ge fan i sötsakerna lär vikten droppa och musklerna bättras på inom en snar framtid..! Lever nästan på mackor (dock inte till middag) just nu men ska hem i helgen och hämta bättre matlådor, mat och bättra mig nästa vecka. Nu ska jag försöka frammana lite ork att laga middag är det tänkt! Ska nog koka nåt ägg till imorn också, bra fältmat det där. Jag kan också meddela att varm risifrutti som legat i bilen hela dagen är förvånansvärt gott, som riktig risgrynsgröt. :D

Puss och kram från Skåneland
941533_10151460558720163_2061947577_n.jpg

Pallrade mig ut på 6.5 km promenad. Tänkte: antingen 3 km löpning eller 6 km promenad... och med tanke på värmen var valet enkelt :)

Tjohoo, det kommer gå awesome!! :banana: Heja heja!

Tack för pepp!

Ja jag är så jävla nöjd! Sprang hela vägen förutom typ 6 meter vid första vätskekontrollen. Andra sprang jag förbi :p Tiden visade 36.30 när jag gick i mål men jag sprang i andra gruppen som fick startsignal senare än klockan slogs igång. Vet inte hur mycket senare heller.

I alla fall är jag så jävla jävla jävla nöjd eftersom jag ville stanna efter 2 km och sen helst dö efter 3 men jag sprang på ändå och ökade dessutom minuttiderna för varje kilometer enligt endomondo :banana:

Jej mej!

+ Niyama:

Vad duktiga ni är! Heja heja!

KL

Jag var och red igår, idag hade jag tänkt gå en sväng, men jag fick jobba över och orkade inte sen. Imorgon är planen att springa, men risken är att jag får jobba länge då med, så vi får se när jag kommer hem helt enkelt :)

Jag har just ätit en kebabtallrik, heja beachformen :p Nåväl.

Imorgon får ni hålla tummarna för mig, ska operera bort tanden då! :nailbiting:

Lycka till med tanden imorgon.

Och vaddå, bulgursallad med kyckling = kolhydrater och protein, kebabtallrik = kolhydrater och protein? Eller? ;)

Grymt jobbat! Kul med lopp också, höjer peppen ännu mer!

Mammas: Jag får också skav av mina skor när jag går, men inte när jag springer, så uppenbarligen rör sig foten helt annorlunda. Nu när jag gått mer än sprungit i dem så har det blivit bättre på skavfronten. Men nu när jag vet att jag kan få skav och var jag kan få skav så brukar jag tejpa i förebyggande syfte.

Chili: Det ser härligt ut och du verkar ha kul! Jag förstår om du inte orkar laga vettig mat efter så långa arbetspass, det viktiga är att du ser till at får i dig nåt så att du orkar.

zassoo: Håller tummarna för dig imorgon, hoppas allt går bra!

KL
Jag har simmat idag och det kändes jättemycket bättre än i söndags. Vattnet var varmare och bassängen kortare... :) Kroppen kändes över förväntan, med tanke på att jag klämde i med en massa armhävningar igår. Jag har dessutom börjat få kläm på crawlen (crawlet? crawlandet? sprattlandet?), ibland får jag till det riktigt bra med andningen, men det är sjuuuuuukt jobbigt fortfarande, är duktigt trött efter en längd, så det blir inte så många längder åt gången, jag vilar med lite bröstsim emellan.

Sista jobbdagen imorgon och sen två veckor hemma! :love:

Nu är jag i säng hemma i min egen lägenhet. Skulle inte alls åkt till Växjö idag men så hörde min pappa av sig när jag var på gymmet och frågade om jag var i stan. Det var jag ju inte men det var han. Han var hemma hos min bror och hans sambo så jag satte mig i bilen och körde hem till dem. Sju mil så det blir mycket bensin fram och tillbaka men så värt det eftersom det var jättetrevligt. Dock åt vi mat från Burger King.... :p
Annars har jag skött maten bra idag. Lite för mycket nötter, men bättre än kakor och godis iaf.

Dessutom veckans andra pass på gymmet idag med vilket kändes riktigt kul faktiskt :) efter fredag har jag kört igenom hela kroppen så då är det dax att börja om. :) har gjort en del övningar jag tycker riktigt mycket om så det känns kul. Nuuu ska jag få den kroppen jag vill ha, banne mig! :D

Tänker på dig i morgon Zasso :)

Grymt jobbat W! :banana:

Chili: Fin bild :)
Ägg är den optimala maten ju :D

Praeterea: Låter superskönt och simma!

Har gått 10.70 (enligt endo, runkeeper säger 10.64 O_o)km.
En bra runda som känns i benen nu :p Höftlyften från igår gör sig påminda också, fiiin träningsvärk på baksidan av låren nu.

Men har börjat bli öm under fötterna när jag går långt med mina löparskor.
Bör man ha extra sulor eller nåt kanske?

Hittar inte utmaningen ni pratar om på endo?

kl

Goood morning, loverz!

Igår blev det en tur med Fiona, exakt 10 km. Mycket teknisk stig och sand, alltså mina absolut värsta grejer. Jag provade tightsen från H&M och om vi säger såhär:
Jag ska köpa ett par till idag. SÅ SKÖNA! :love:

Allmänt tjusig i endomondotröja och silvrig magväska. Hehe:
7f4475f6d39511e28bc322000a9d0dcb_7_51b951d39606ee6cab3aedb0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 117
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 488
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31