Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Lycka till med tanden, det kommer gå så bra och det kommer vara sååå skönt när du inte behöver tänka på skittanden igen!:)

Du ska vara glad att det inte skiljer mer mellan km-visningarna. Ett tag tyckte endomundo att jag gick 1 km på 3 min och en annan dag tyckte endomundo att jag sprungit 300 meter på 20 minuter, vi kan väl säga som så att gps:en inte riiiiiktigt hängde med:p

Vad cool du ser ut! :D

Kl

Tack för alla tumhållningar och kramar :) Sitter i väntrummet och har fått i mig lugnande, tror att det börjar kicka in nu för jag börjar känna mig lite mosig sådär :p

Ja nu är jag klar och på väg hem. :) Det gick jättebra, superbra tandläkare och sköterska som fick mig att känna mig lugn. Lugnande och två bedövningssprutor gjorde susen tror jag :D Nu är jag bedövad i halva ansiktet typ och känner mig trött så det blir nog soffläge resten av dagen.

Tack för stödet allihopa, ni är så fina! :love:

Härligt att fått det gjort! Hoppas det känns ok senare med när bedövningen börjar släppa:) Men nu är det gjort iaf ju:banana:

knapp.

Åh vad det ÖSREGNAR här. Jag som ska ut på en "mysrunda" (=lite längre i lite lägre tempo). Känns ju som att det kommer bli asnice, NOT. :mad:

Åh vad skönt att ha det gjort! Och gött att det gick så bra. Vila på du, det är du värd! :)

Troll: Fy, det låter inte härligt. Jag hoppas att det inte regnar här när jag ska springa sen :p

Ösregnar här med och har gjort hela morgonen. Precis kommit hem och blivit torr igen efter att ha ridit två hästar och cyklat hem i skitvädret! Tänker att det är en bra anledning till att stanna inne resten av dagen och skriva på exjobbet...

Tog en långsam och lugn tur på ca 5 km igårkväll. Låret kändes bättre efter kiropraktorn men inte helt hundra, håller tummarna för att det är fullt fit for fight på söndag! :cautious:

zasso: Skönt att ha det gjort!

Wysiwyg: Bra jobbat!!!

Blåbäret: Proffsig du ser ut! :)

Lycka till på söndag! Håller tummarna för att låret är ok:)

Sleepan: Men springer du varje dag nu eller? Tycker inte du gör annat än presenterar grymma löptider i tråden:p;)

halvt kl

Det blev inomhuslöpning för mig, på löpbandet på gymet. 7 km på 44:31 (6:22 min/km) vilket borde varit ganska soft för mig tycker jag men det var asjobbigt:p:cautious: och så jäääkla svettigt. Att sätta på sig en regnjacka sen när jag skulle hem var så jäkla inte nice alltså, helt blöt innifrån ändå ju:p

Haha, nej jag springer INTE varje dag :p
Förra veckan och veckan innan var det typ en gång, men ska försöka få till i alla fall två gånger i veckan :)

Bra jobbat med löpning inomhus. Jag tycker det är såååå dödens tråkigt att springa på löpband :p

*kl*

Idag har jag simmat. Ingen koll på hur långt, och bara i ungefär en timme - men fy vad det gjorde mig trött! :o :rofl:

KL

Idag har jag lite träningsvärk i magen av alla ställen (?). MAMMAS - har du träningsvärk också eller är jag ensam? :p

I övrigt kom jag på mig själv att sitta och tokgäspa vid datorn, vilket inte riktigt funkar en dag som denna. Så jag drack en celsius och är nu jämförbar med en hyperaktiv och hög duracellkanin....

Vi kan joina klubb då - hinner inte med tråden pga STUDENT, och hinner inte promenera/regga ändå. Ikväll är det sista middagen/festen med min klass och alla andra treor. Har redan varit nära gråten då jag fått tacktal, orkidéer, upplevelsekort för två, personliga hälsningar, kramar och allt möjligt annat. Snyft, vad de är fina mina små barn. :love:

Åh, student. Jag tar studenten i morgon. Du som lärare; tror du att det skulle uppskattas om jag ritade ett porträtt av mina lärare? Vill hitta på nåt som tack för min tid på skolan. Min skola har ändå förändrat hela mitt liv till det bättre, så jag vill ju visa min uppskattning.. Känner att en köpeblomma inte är min grej riktigt :p

Åh Gud ja, de kommer bli så rörda och glada! Ingen lärare förväntar sig present, men ska man ge något så är det alltid extra speciellt om det är personligt på något sätt. :)

Med tanke på att bassängen var svindlarn jämför med duscharna så kändes det som typ hundra år :rofl: :angel:

Funderar på att simma på söndag igen, om jag inte dött av träningsvärk då!
Imorgon skall jag gå på löpbandet, och skall fasiken inte tröttna efter tio minuter :mad: :up:

Men Sleepan - du är galet duktig som kämpar på och springer! :banana:

Zassoo: Bra jobbat! :D

Ladda upp med en riktigt bra spellista innan du ska promenera på bandet :)
Eller lyssna på P1/P3-dokumentär :)

Och tack - jag försöker :)

KL
Sitter nu och funderar på att köra alkoholfri fest på lördag när jag ska på 25årsfest. Jag är SÅÅ dålig på att gå på fest utan alkohol. Men, jag vill köra nyttigt sista innan midsommar(eller ja, så nyttigt det går med studentfirande och 25årsfest fre-lör) och om jag då skippar alkoholen så hade jag ju vunnit mycket på det...
Funderar på att dra med en flaska alkoholfritt vin...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 117
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 488
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31