Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Krya på dig!!!

zasso: Låter som en härlig runda, här är jättefint väder så ska nog ta en paus (igen) snart och ta en lugn runda för att känna på benen efter i söndags!:)

Bra jobbat! Strongt att trotsa vädret!

Själv har jag gått istället för att ta bilen mina korta svängar idag, plus att jag sprang en bit. Ikväll är det bodycombat och grit strength på schemat, blir nog roligt! :D Mina vardagsskor fick jag btw asont av, så var tvungen (:angel:) att gå in på stadium för att köpa ett par nya sneakers. Junioravdelningen is da shiet! :D 300 pix!

144774_001.jpg

Nästa svåra fråga: Vita skosnören (som på bilden), eller knallrosa? Något mörkare än märket på sidan av skon...

Jo faktiskt. Nu vet jag hur jag mår när jag är onyttig och lat:p och jag mår faktiskt bättre när jag är aktiv, även om det bara är att gå runt lite eller cykla en liten runda. Tänk att det kan vara sån skillnad!

Ja det var det! Låter som en bra plan, hoppas det går bra :)

Sleepan: TACK! :D

Mammas: Det var faktiskt skönare att springa när det regnade :p Men så är jag lite värmekänslig också. Jag har allt sett att du promenerar som en tok nu, börjar bli orolig för ledningen i utmaningen! :eek::nailbiting:

Jag säger ROSA! :D

Håller med om att det är skönt att springa när det regnar - om det regnar litegranna. :p

Här är vädret svinfint och jag ska springa hem till min kära mor efter jobbet. Hänga där en stund, få luggen klippt och sen springa en omväg hem typ.
Då blir det förvisso inte en mil i sträck, så hm... Kanske gå eller köra dit och sen ta den där milen senare när det inte är så varmt...

Puttar! Vilka mer hade lust att haka på?

Buketräff STHLM, vilka kan?

Helger:
v 26 Mammas, zassoo, Kolfinnur
v 27 Mammas, Niyama, zassoo, Kolfinnur
v 28 zassoo, Kolfinnur
v 29 zassoo, Kolfinnur
v 30 Mammas (lör), Niyama, Kolfinnur
v 31 Mammas, Niyama, Kolfinnur
v 32 (Mammas), Kolfinnur

KL

Obeachig tisdag här.
Den planerade styrketräning blev "Nää, jag cykar i stället" blev middag med svärisarna.
Kompenserade med 2 km hundpromenad, nytt personligt rekord med bolljäveln (2,30 minuter lårdödarövning!) och lite annan bollträning.

Nu blir det True Blood.

Ja, visst märks det skillnad. :)

+ zass, så säger ni rosa båda två. :p Få se, märkte att det var ett stort vitt nikemärke på plösen, det kanske ser konstigt ut med rosa då. Om inte annat kan jag byta till rosa när de vita blir smutsiga. :angel: :D

Och ja, jag går och springer en hel del. Struntar helt i vår utmaning, nu är det prestigen i utmaningen med kollegan som gäller. Jag har gått 28.28 igår och idag, han ligger på dryg 20, så jag leder än så länge. :D

Niyama: Skönt att du mår bättre! :)

Och så körde jag combat + grit ikväll.

1. Combaten var MYCKET jobbigare idag än förra veckan. Samma instruktör, tror att det berodde på att jag inte var lika vilse. :p
2. Jag hade glömt hur jobbig Griten var. Måste köra den en gång i veckan för att det inte ska kännas övermäktigt tror jag, tre veckor sedan sist var på tok för mycket!

Nu är jag helt slut. Imorgon blir det lite styrka på gymmet på fm, ev promenad på kvällen. :)

Jag har också obeachig dag. Det mest beachiga jag gjort är att sitta i solen en liten stund. Ingen träning :p Imorgon blir det igen!

Åh, var alldeles för länge sedan jag combatade!

*kl*
Har packat idag för imorrn blir det 8 dagar på Island, löpskor och träningskläder nerpackade så nåt corepass ska jag väl få till.

Idag har jag iaf cyklat... långt! =) Samlade ihop 5 mil på MTB:n, första 2 på mkt grus och lite offroad. Fikade hos en kompis och sedan 3 mil landsväg hem. Lite strul med växlar och inser att sadeln inte har optimala läget än (ska mixtra lite till innan jag provar ut en).

Hade sedan kvar pulsklockan när jag red. Och kan konstatera att ridning visserligen är nyttigt, men inte så pulshöjande; 82 i medelpuls på båda passen... haha. Första passet var uteritt i rätt lugnt tempo, 1,5 h totalt, varvat med längre sträckor tölt. Andra passet var var 30 minuter för hästen högintensivt. Explosiva starter från halt-> flygande pass + trav och tölt på ridbanan.

Tassen: Snygg cykel, såklart du förtjänar den!

Få se, märkte att det var ett stort vitt nikemärke på plösen, det kanske ser konstigt ut med rosa då. Om inte annat kan jag byta till rosa när de vita blir smutsiga. :angel: :D

Och ja, jag går och springer en hel del. Struntar helt i vår utmaning, nu är det prestigen i utmaningen med kollegan som gäller. Jag har gått 28.28 igår och idag, han ligger på dryg 20, så jag leder än så länge. :D

Och jag säger vitt! Låter som en fin plan du har!

Angående utmaningarna är det rätt, man ska satsa på den som svider mest att förlora ;)

Men nej! :( Vila vila vila, ät glass och drick saft och tänk på hur taggad du kommer vara att träna när det väl är över ;)

Japp, vilan är total! (En på jobbet tyckte jag skulle ge mig ut och springa idag eftersom det enligt henne alltid får kroppen att sluta veka sig och kickar igång immunförsvaret :banghead: )

Men jag har ätit vaniljglass och jordgubbar efter middagen idag och saft drack jag på jobbet så jag följer samtliga dina råd ;)

Krya på dig!!!

Tack!

Åh vad kul att åka till Island! Kanske missat helt att hänga med, ursäkta i så fall, men vad ska du göra där?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 521
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 138
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka