Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Men hallå inte vet jag vilken vecka som har vilka datum O_o *googlar* okej jag har inget inplanerat någon av helgerna æn! :D

Buketräff STHLM, vilka kan?

Helger:
v 26 Mammas, zassoo, Kolfinnur
v 27 Mammas, Niyama, zassoo, Kolfinnur
v 28 zassoo, Kolfinnur
v 29 zassoo, Kolfinnur
v 30 Mammas (lör), Niyama, Kolfinnur
v 31 Mammas, Niyama, Kolfinnur
v 32 (Mammas), Kolfinnur

Verkar som v 27 leder? :)

Kl

Överkropp igår på gymet, ben var tanken idag.

Men nu har jag fått halsontet från.. ja kanske inte helvetet men där nånstans. Började känna mig lite seg och krasslig igår vid 8-tiden, klockan halv 12 hade jag så ont i halsen att jag vaknade och inte kunde somna om. Hurra!

Så ingen träning idag och jag hoppas det inte blir värre än lite ont.

Kl

Förlåt mig beach 2013 för jag har syndat...:o

Jag har inte tränat, jag har inte ätit rätt, jag har inte läst tråden, jag har inte skrivit i tråden.O_o fy skäms på mig!

Jag lovar bot och bättring!

En blandning. Har semester så har suttit mycket i bil och ärligt talat inte kunnat träna och utan träning så börjar jag äta sämre:p har iofs inte varit så många dagar men det känns som en evighet eftersom jag är uppsvullen till tusen:/

Men du, det är väl på sätt och vis bra? Ett par dagar och du känner att du mår sämre, kanske en bra motivation till en mörk höstkväll? :)

Det är alltid så för mig, det tar oftast mellan 15-30 minuter för sträckan att läggas till på utmaningen. Ingen aning om varför!

KL

Hej på er!
Sitter i skrivande stund och äter choklad. Heja mig.

Planen ikväll är en löprunda och jag vill springa en mil. Återkommer om det gick eller ej. :p

*kl*

Igår sa jag, lite i stundens hetta och ångest, till sambon att om jag fixade BA eller rent av AB på min kurs (dvs näst högsta eller högsta betyget) så åker jag fan och köper en landsvägscykel. Jag var alltså rätt säker på att bara få B (godkänt).

Imorgon får jag vackert lov att köpa en sån här, för jag får nog ett jävla AB på kursen!

Racer_Flow_png

:D

Nämen så himla synd då! :D Snygg cykel! :d

Sleepan: Klart det går! Du har ju klarat två mil så en mil är väl piece of cake ;) Heja!

kl

Vaknade av att det mullrade som tusan, åskoväder... :crazy: Men nu har det övergått till bara ösregn :p Så jag ska ge mig ut och springa om en stund, har hittat en extremt snygg swedbank-keps som jag ska ha för att slippa regn på glasögonen. Frågan är bara hur mycket kläder jag egentligen ska dra på mig, just nu är det runt 13 grader men man blir ju varm när man springer.

Hurra vad bra du är! :D
Det är så himla kul med bra betyg! :)

Själv fick jag veta igår att jag fick VG på sista kursen vilket känns grymt då den var rätt stor. Tentan kändes som att det lika väl kunde blivit U som Vg typ, så jag är mycket nöjd, haha :D

zassoo: Visst är det synd! Det är ju inte spikat att det blir den cykeln, ska åka och prova den imorgon. Min ekonomi hoppas att den inte känns bra och att jag inte hittar någon annan som känns bra heller. :p

Sleepan: Tack! Och grattis själv!!

Jag har sprungit 7 kilometer! :banana: Fick ett irriterande stopp eftersom mina skosnören gick upp, men jag bara knöt dem och fortsatte springa. Annars sprang jag precis hela vägen, så det är ju inte värre än att stanna vid vätskekontrollen på ett lopp ;)

Första halvan ösregnade det och det var så lerigt så jag fokuserade bara på att 1. inte ramla och 2. fortsätta springa. Det var kul! Andra halvan tittade solen fram men det var fortfarande blött och lerigt. Bitvis sjukt tungt men jag tänkte bara att jag ska fortsätta springa, skit samma vilket tempo jag håller.

Kom tillbaka från rundan blöt, lerig men glad :D

20130618-132752.jpg

20130618-132912.jpg

Det där är löpning när det är som bäst. :D

Tips: Skölj skorna i duschen genom att skölja inifrån och ut, då trycker du inte in smutsen i materialet.

Haha ja! Både överjävligt och fantastiskt på samma gång :D

Skorna är duschade, sköljde igenom dem från insidan och tog ut sulorna. Bra tips :up:

Jävlar vad duktigt och gud så härligt! :bump: Låter suveränt :)

Själv blev jag utkickad från jobbet nu på eftermiddagen med order om att gå hem och krya på mig. Känner mig som 7 svåra år, gör asont i hela kroppen och i halsen. Näsan har dock inte kommit igång än även om jag tror den är på gång.

Min förhoppning om att halsontet ska vara övergående verkar alltså inte infrias. Fan också! Fast nu kanske jag kan längta lite och förbanna att jag inte KAN träna istället för att sura på mig själv för att jag inte tränar :p

Hoppas du hittar något fint och lagomt dyrt du gillar :D

Grattis till betyget också!

Wiiieee jaa :D:banana:

Men nej! :( Vila vila vila, ät glass och drick saft och tänk på hur taggad du kommer vara att träna när det väl är över ;)

+ Sleepan: Grattis till betygen!

Kom att tänka på dig tassen när jag sitter här och dör lite på våran rättsmedicin kurs! :yuck: Tagit mer eller mindre hela dagen för att svara på 3/5 frågor! Tid som skulle behöva läggas på ex jobbet istället för att sitta och läsa om öronmärkning af kor, grisar, får eller getter, hundkennlars utformning mm..... Glad jag inte läser till jurist! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 163
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 518
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 138
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka