Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Vem behöver springa när man kan rulla fram är min tanke bakom denna diet;)

Ja den var mycket bra att festa i. Kände mig snygg och kände mig faktiskt supersnygg i bikini (poolparty!), måste varit alkoholen som gav mig det självförtroendet,:p

Välkommen tillbaka! Och vem hinner hänga i tråden när vi tränar så mycket som vi gjort? ;)

Emth: Smaaaaart! :D

Tycker att du tänker lite fel där, det var nog för att du äntligen insett att du är fasligt snygg du kände dig bekväm i bikinin? :D

Förresten, vem startade beachutmaningen? Blender Fox, man från UK, är ingen som hänger i tråden om ingen undanhållit lite info, ska plockas bort? :)

Vill ni veta en rolig sak? Om man räknar promenader har jag kommit upp i över 15 h den här veckan. Eftersom jag inte räknar promenader blir det bara sju, men det är många ändå. :p

Funderar på att ta med mini på lite fartlekar imorgon. Han springer så snabbt att det är helt galet! :eek: Utrustade honom med en vattenpistol igår och sprang sedan iväg - småjoggade lite först för att vara snäll men det fick jag sluta med snabbt, var tvungen att kubba för liiiiivet för att hålla mig undan! :D Han ville med och springa häromdagen så det kanske kan vara roligt. Vet dock inte hur det är med barn, om de får springa och hur mycket liksom... Google is my friend gissar jag. :D

Tycker inte alls din rumpa ser platt ut?! Ser ju hur rund och snygg ut som helst! Du ska se min rumpa, då snackar vi platt ;) Skitsnygga ben för övrigt. Har insett att jag kommer behöva träna lite mer stryketräning för att forma kroppen snyggt, efter alla bikinibilder från Kroatien så har jag förstått att kroppen fortfarande ser ganska "pluffsig" ut trots att jag gått ner närmare tio kg och är helt normalviktig. Så här ska tränas (suck!) ;)

Haha, men styrketräning är ju roligt. Iallafall när man börjar se resultat. (:angel: //Mvh Ytlig ;))

Tycker du inte? Tack! Jag tyckte det, men det kanske bara sitter i mitt huvud. Har insett att mycket sitter där. Dock var jag tvungen att vinkla kameran så att magen inte kom med på bilden, men det sitter inte i mitt huvud, tyvärr. :p Men jag hoppas att det kommer om jag bara fortsätter träna och om jag kanske någon gång tar itu med min kosthållning. Chips och choklad redan idag, bra jobbat liksom. :p

Gullig du är, jag tror jag faktiskt börjat tänka snällare om mig själv:) jag ser att jag är ganska slank och musklerna som börjat titta fram. Roligt att bli av med lite självkritik i alla fall!

15 timmar är sjukt mycket på en vecka, du ligger först i din utmaning med kollegan gissar jag?;)

Om jag räknar promenader kommer jag upp i *host* nästan 6 km *host* den här månaden.
Och utöver det bara två ridpass. Känner mig mer än lovligt lat.

Meeeen jag rör ju på mig som fan i jobbet också, jag orkar bara inte ta mig ut när jag jobbar massor. Nästa månad blir det dessutom ännu mer. PLUS egna företaget som lär ta fart då. Jag kommer dö någonstans längs vägen när jag ska testspringa mina provplagg tror jag...

Haha, men styrketräning är ju roligt. Iallafall när man börjar se resultat. (:angel: //Mvh Ytlig ;))

Tycker du inte? Tack! Jag tyckte det, men det kanske bara sitter i mitt huvud. Har insett att mycket sitter där. Dock var jag tvungen att vinkla kameran så att magen inte kom med på bilden, men det sitter inte i mitt huvud, tyvärr. :p Men jag hoppas att det kommer om jag bara fortsätter träna och om jag kanske någon gång tar itu med min kosthållning. Chips och choklad redan idag, bra jobbat liksom. :p

Nej, absolut inte :) Förmodligen sitter det i ditt huvud ja! Den ser helt enkelt ännu snyggare och rundare ut i verkligheten och därför upplever du den lite plattare på bild!

Vi kanske kan dela med oss lite med respektives styrkor? Jag med kosten (inte så bra kanske, men kalorimässigt funkar det iaf :p), du med träningen ;)

Hittade btw en springlek jag gillade när jag googlade runt! :D

Mina barn är ju lite större, men jag och 12-åringen brukar köra "dinosaurien" ibland. Man springer sakta tillsammans, en har en pinne i handen som han/hon plötsligt släpper, tillsammans räknar man ett visst antal sekunder, ex fem, sen rusar den ena framåt medan den andra rusar tillbaka, hämtar pinnen, förvandlas till T-Rex, jagar ifatt den första och "äter upp" den:-). Antal sekunder anpassas givetvis efter den som ska jaga ifatt. Grym fartlek!

Annars är ju backträning också roligt. Hur många gånger orkar vi springa upp och gå ner?

Läste om någon som tog med vattenpistoler ut på rundan...

Lätt att jag ska köra dinosaurien med mini! :D

Haha, saknade du träningen när du var borta? :)

Emth, det är bra, man ska vara snäll mot sig själv.

Jag leder med knappt tre km. :cautious:

cili, men det gör väl inget. Du vet ju att det beror på jobbet, och ja då är det ju så helt enkelt. Man pallar inte allt alltid. :)

cherie, haha, bra tankesätt, det ska jag lätt anamma! :D

Haha, ska vi göra scheman till varann? ;)

Hallå, det går lite trögt här tycker jag? Alla ni som vet med er att ni inte bor i Stockholm, det är bara att ställa in allt jobb och alla andra sysslor till semestern och ta er hit. Jallajalla! :D

Buketräff STHLM, vilka kan?

Helger:
v 26 Mammas, zassoo, Kolfinnur
v 27 Mammas, Niyama, zassoo, Kolfinnur
v 28 zassoo, Kolfinnur
v 29 zassoo, Kolfinnur
v 30 Mammas (lör), Niyama, Kolfinnur
v 31 Mammas, Niyama, Kolfinnur
v 32 (Mammas), Kolfinnur

Nä fy fan, orkar nog inte med ett schema gjort av dig :eek: :eek: Minns när jag för några veckor sen körde ett styrkepass med Nike club-appen på mobilen och inte kunde gå dagarna efter :angel:

Ojoj, detta har jag helt missat! Enda veckan jag är i Sthlm kommer vara vecka 26, men jag har fullspäckat schema men kanske kan hinna med en buketräff... Men tveksamt, men åh det vore kul också!

Haha, men sluuuta nu! :D Jag är ju snäll. :angel:

Hehe, jag minns första gången jag körde bodypump. Jag kunde inte sova på två nätter för att bröstmusklerna skrek så fort jag rörde mig minsta lilla och jag var jäkligt glad att tvättmaskinen står såpass i badrummet att jag kunde dra mig upp från toaletten mha den. :p

Jag köpte faktiskt en stegräknare (nån billig skit från ebay) för att få ett hum om hur mycket jag går under en vanlig arbetsdag. Men jag har hittills inte kommit ihåg att ta med den haha

Tog mig i alla fall tid att plocka fram mina nya hantlar ur förpackningen (där dom legat i typ 20 dagar), och testkörde dom en sväng. Orkar jag inte ge mig ut och bygga kondition så kan jag ju alltid bygga armmuskler så länge...
Borde ge mig på plankan igen också. Har ju sagt att jag ska klara tre minuter i sträck i min extramagmuskeldödande variant som jag hittade på youtube. Är hittills uppe i 1:30.

Men mina provtights är på väg!! Dom borde vara framme i början av nästa vecka, för då har dom åkt i typ en vecka - och så himla mycket längre tid ska det ju inte ta när dom flyger.

Förresten har chefen sagt ja till friskvårdsbidrag, så jag borde pallra mig till ett gym och skaffa kort. Och sen använda det... Har en kollega som gärna drar med mig så hon slipper gå dit ensam, så det vore ju toppen. Frågan är bara om jag orkar det nu? Eller om jag borde vänta och se om schemat blir lättare i augusti? Beach 2013 är ju ändå kört liksom ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 163
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 137
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka