Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick ihop en 6km tur på ca 6:30 tempo idag. Kändes helt okej men svettigt och kvavt. Idag sprang jag bara för att ta det lugnt och få distans i benen.
Sååå trött och seg idag. Äter upp onyttigheterna som är kvar från igår och degar på soffan.. Men men, boot camp igen imorn bitti, ny vecka, nya tag!
Och den här veckan har ju faktiskt också varit bra
I dag har jag sprungit 13,5 km vafaan hände liksom?
Såhär såg jag ut (första löpturen för nya jackan, så jäkla skön)
Jag har blivit så himla nöjd med mina ben, de ser smala och musklade ut, Love it! (och när jag lutar mig framåt ser de långa ut)
Sen har jag börjat älska mina orangea skösnören för så fort jag tittar ner på mina ben/fötter så lyser det orangea upp och jag blir pepp!
Ang min löptur idag så är jag otroligt stolt, målet var på 1 mil men fast det var sjukt jobbigt de sista kilometrarna så tänkte jag att jag likaväl kunde fortsätta för hem skulle jag ju, på ett eller annat sätt (jag funderade starkt på att stoppa ambulansen som körde förbi) Så 1,35 mil är det längsta jag sprungit hittills!
Bra jobbat!
Det var otroligt varmt och springa idag, har precis kommit hem från min runda nu. 3.91km på 32.23min blev det, då sprang jag nästa hela vägen så jag är toknöjd! Min bästa tid hittills och bästa pass också.
Varierat asfalt/grusväg och en del backar.
Tänkte inte så mycket nu, jag sprang bara på och lyssnade på musiken. Underbart!
Lightzone: man måste få ha sådana dagar också, nya tag i morgon
Em: bra jobbat! Jag längtar tills jag springer en mil, men nu känns det alla fall som att jag kommer dit en dag jackan är skitsnygg!
Niyama: den längden har jag på mina också, har ett par sådana och ett par hellånga. Funderar på shorts också dock, även dem halvlånga blir varma nu.
Idag vill jag cykla, men just nu regnar det.
Och hundarna måste ut på på en långpromenad, men det är Morden i Midsomer på tv så jag verkar inte kunna ta mig upp från soffan
Jag har i alla fall varit på gymmet och stryketränat för första gången den här veckan, superskönt att träna efter lunch på söndagar - det är typ inga där. Jag har faktiskt träningsvärk efter gårdagens squats (modell: ass to the grass) - och det känns nice
Och mitt nya plankrekord är 1 minut och 1 sekund.
Det tar sig.
Och det här med att jag ligger på pallplats på endomondoutmaningen - det är känns nice. Jag planerar att avsluta på 90 km.