Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Säger som Sleepan, försök verkligen att vila dig.

Ångest suger. Know the feeling om det är dåligt och det är inte kul. Finns det inget du kan sysselsätta dig med som inte anstränger kroppen? Kanske för stressad för bokläsning? Om ångesten inte är så svår tycker jag ofta lättsmälta böcker är bra att kasta sig in i.

Hund = så fantastiskt att ha i sitt liv.
Min flock består av mig, maken och hundarna; Billy och Ivan. (Dvärgpinschrar, de hänger fanimej med på ALLT man erbjuder. Så himla roliga hundar!)

*kl*

Gnällinlägg...

Jag har ont i halsen igen. Kliade lite i morse så jag bestämde mig för att bara vara inne, äta frukt och dricka te i hopp om att det inte skulle bli nåt av det. Men jo, jätteont nu. Har haft ont i öronen sen jag var sjuk sist, och borde väl ha gått till öronläkaren men jag springer ju där hela tiden för mina jävla öron. Och nu har jag ont i halsen på samma sida som det värsta örat. Så antagligen är det nåt skit som har legat kvar. På tisdag måste måste måste jag vara frisk :crazy: helst på måndag. Kan vara sjuk hela jävla sommaren bara jag kan få vara frisk nästa vecka :(

God morgon alla fina här inne!

Imorse stod vågen på 68.9kg och jag är nere på normalt BMI nu. :-D första gången på lääääääänge! Jag är alltså varken överviktig eller har fetma längre! Har en massa annat och uppdatera med. Men nu måste jag dra till stallet. Puss på er!

Grattis!! Grymt jobbat :banana: :bump:

Niyama: Usch sicken osis, stackars :( Hoppas det går över snart!

Har inte hängt med så bra men vad händer nästa vecka?

Såg det på insta! Fan vad grym du är!! :D:D

Blåbär: Jag har förstått det där med att hund är fantastiskt. Vill ha! :)
Dock vill pojkvännen ha en schäfer, haha. Lite skillnad på vad jag vill ha ;)
Dvärgpinchrar tycker jag är supercharmiga också, absolut en ras jag skulle kunna tänka mig!

Sån träningsvärk i vaderna idag att jag blir galen typ, haha.
Inte supertaggad på mitt pass i eftermiddag, men det är bara att köra. Går det som jag tänkt idag och imorgon så blir det 7 pass denna veckan. Vad hände där liksom!? :p :D

kl

Niffe och Niyama, krya på er! Kram!

Sleepan, vad jäkla grym du är! Verkar ju helt klart som att du har talang för att springa :)

Linisen: Wow vilken känsla! Du har varit så fantastiskt duktig :bow:

Uppdatering för mig: Har precis vaknat upp ur dvalan efter 11 timmars tung sömn med citodon i kroppen :p Känner mig slö och seg men i övrigt helt okej. Det blir en lugn dag idag, eventuellt en kort och lugn promenad bara för att få lite frisk luft men annars vila.

Tack fina du! :)
Jag känner mig inte alls gjord för löpning, haha. Jag känner mig för "kort & stabbig" för det typ. Men jag känner ju att det går bättre och bättre. Under 52 på Midnattsloppet kanske inte är ett omöjligt mål ändå... :D

Skönt att du får en lugn dag idag så här efter gårdagens operation. Så gött att du har gjort det nu! :)

Hehe, så känner jag också :D Löpare ska ju vara långa, slanka och springa som gaseller, typ. Haha! Men du har ju tränat på så himla bra, så kul att det ger resultat nu! :)

Jaa, jätteskönt att ha det gjort! Nu vill jag verkligen sticka ut och springa igen men det får nog bli nästa vecka. Tandläkaren sa att jag ska vila från fysisk aktivitet minst 1-2 dagar efter operationen så det är lika bra att ta det lugnt. Små minipromenader i snigeltempo som högst :D

Vilket datum var aktuellt för beachträff?

Har pratat med min chef och även om jag inte fått schema än så vet jag att jag inte börjar förrän någon gång i juli, så om vi ses i slutet av juni så kan jag definitivt! :)
Vi kanske ska spika något? Dag, plats och ungefärlig tid.

Men du, tvinga inte ut dig om du inte mår bra. Försöker vila kroppen även om hjärnan säger annat...

Och ja, att träningen går framåt känns fantastiskt. Jag är i bättre form än på länge men känner samtidigt att det finns mkt att jobba på - vilket känns kul!
Nä, jag vet, du har rätt. Jag blev hemma idag också för jag kände när jag gick upp att jag är för sjuk för att jobba. Än så länge känns det OK, så jag ska försöka att bara gå till affären och ingenting mer. Ladda med lite smågodis och te och försöka att koppla av.

Men det låter ju kanon! Vad härligt att du kommit igång så bra och att du känner dig så pepp. Det är ju så himla skönt när man verkligen känner att man vill ut liksom.

Säger som Sleepan, försök verkligen att vila dig.

Ångest suger. Know the feeling om det är dåligt och det är inte kul. Finns det inget du kan sysselsätta dig med som inte anstränger kroppen? Kanske för stressad för bokläsning? Om ångesten inte är så svår tycker jag ofta lättsmälta böcker är bra att kasta sig in i.
Ja, tyvärr blir jag för stressad för att läsa. Det liksom kryper i mig. Men, jag ska försöka med lättsmälta serier (typ vänner eller SATC eller nåt) för det kan funka ibland. Och så ska jag gå en liten sväng till affären så jag får gå pyttelite i alla fall.

Jättetack för stödet :) Ångest suger verkligen!

Skönt att bli av med tandeländet du! Klokt att ta det lugnt med.

KL

Tror jag ska springa en liten svängom idag! Hade först planer på att gyma men vi får se hur det blir med det. Eventuellt blir det en liten springtur och gymande sen. Något beachigt måste jag ju hitta på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 119
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 489
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?