Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Jag är skitnöjd faktiskt, fast fick smått dödsångest ett tag där :p
Drack en monster och åt en kesella hallon efteråt, nu är jag ute och går
borde jag ha tagit det efter promenaden istället?
Räcker det att dricka vatten när jag kommer hem?

Var tvungen att testa, och jo du har rätt. Nu när jag pressade mig klarade jag 37 sek. Benen darrade efter 11, magen efter 25. :p

Haha, bra koll på har på din egen nivå. Tror nog du skulle kunna pressa dig ännu längre.

På mig skakar armarna i vanlig ordning först. När jag försökt mig på nya plankanrekord har hela jag skakat hysteriskt mycket och jag har stått tills jag ramlat ihop :D

Haha, ja säkert. :p Jag kör bara plankan när det är med på pass, och då är det oftast i slutet, så jag har dålig koll på min nivå utan att ha tränat först. :p Men nu känner jag att jag är slut i magen. :o

Hahah, låter, sådär. Ville inte lägga mig på det skitiga jobbgolvet, så det gick fetbort för min del. :p

Superbra och svinjobbig :D

Vilken kväll, nyss hemma från promenaden och vädret är så skönt att man inte vill gå in. :love:
Ska väl gå in och hinka i mig vatten och duscha dock.
Snart, om en stund :p

Tjohoo!!! Jag har inte varit med alls bra för min tillgång till internet är otroligt sporadisk :(. Hade gärna hängt här mycket mer annars, och måste säga att jag beundrar ert flit!

Själv är jag flitig mest för att jag måste. Jobbet ligger 8,5 km bort och dit och hem tar jag mig på egna ben. Vägen följer konturerna av olika fjäll och den blir därmed ganska kuperad, och jag har typ inte tränat på två månader. Därmed är jag ganska nöjd i och med att jag faktiskt orkar springa den :). Har som mål att orka springa iaf 1,5 mil innan jag sticker hem i början av augusti :D. Någon typ av envishet bor i mig så jag tror inte att det är helt omöjligt!

Mina matvanor är ganska goda, kör på quinoa och kikärtor typ :), och tänker fortfarande att jag väger mig när jag kommer hem. Har någon liten önskan om att få en kralligare kropp och vi får se om jag orkar med det spåret :D.

Jajja!!!! Förlåt att jag inte tillför så mycket!!! Och hejja hejja alla! Träning är BÄST, fortsätt fortsätt fortsätt!!! Som storsnusare märker jag hur endorfinstinnt det faktiskt är, tom promenader ersätter nikotin på ett helt makalöst sätt :D!

Ta hand om er alla och hoppas ni sover som små söta barn!

Kl

Wäääh!
Pass x2 i måndags, så långt allt väl.. Igår 5,5h tatuering och totalt ca 600kcal. +5h sömn. Med andra ord inget boot camp idag, kroppen verkar ha fullt upp med att försöka ta hand om tatueringen, bränna på så hög kroppstemperatur den kan och må illa.
Skulle egentligen kört två pass idag :(
Är det nu jag ska försöka vara nöjd att det ändå regnar?

Kl

Här störtregnar det och jag ska cykla till jobbet:(

Vägde mig och vägen stannade på 55,6 kg, överlevnadsbart alltså. Jag brukar ju pendla mellan 55-56kg, när jag pendlar uppåt brukar jag skylla på hormoner och när jag pendlar neråt klappar jag mig själv på axeln:D haha

Blir nog ingen träning idag, ska till jobbet nu och senare ska jag titta på hus! Kanske hinner med nån motion efter om regnet lägger sig.:)

Åh vad mysigt att springa i kuperad terräng, blir så himla mycket roligare när man måste koncentrera sig på vart fossingarna ska landa:)

Fy för plankan, jag hatar den! Men visst jag erkänner att man snabbt kan avancera i den:) jag får dock alltid ont i ryggen efter ett tag och måste sluta, antar att någon muskel inte håller upp den tillräckligt bra och jag börjar svanka? Jobbigt för armarna är det oxå!

(Så det kanske är en bra övning, men usch så jobbig;))

Trist att inte kunna träna! Hoppas att det bättrar sig snabbt. :)

Emth, du hinner nog klämma in något om du vill. ;)

Själv hade jag tänkt träna styrka på eftermiddagen och så har jag 90 min spinning ikväll, , men jag funderar på att hoppa över styrkan, är trött och måste upp till 12 idag, lite sömn alltså. Men ja, om jag inte tränar då så kommer jag bara sova på soffan istället, inte så givande plus att då kommer jag att ha svårt att somna ikväll. Vi får se hur jag känner mig helt enkelt. :)

Okynnesåt cashewnötter efter frukosten, för att de bara låg framför mig. Inte sugen, inte hungrig, så varför? Börjar faktiskt bli sugen på att ta itu med mina matvanor. Någon dag. :p

Ja frågan är om jag vill;)

Jag är likadan med att äta saker fast jag inte är sugen. Nu har killen varit gullig och ätit upp all godis och skit så förhoppningsvis ska jag inte äta onyttigheter på ett tag.

kl

Vet att det har varit uppe förut, men träning när man är sjuk undrar jag över.
Har ingen feber längre utan är en envis äcklig slemhosta och lite i halsen jag dras med. Vet att det inte är bra att köra någon cardio så gör inte det (cyklar dock i jobbet vilket kanske inte är 100 för idag är det värre)
Men hur är det med muskelträningen egentligen? Ska jobba torsdag-söndag och då cykla vart jag än ska, kan jag fortfarande göra mina pilatesövningar?
Visst de är jobbiga men på ett helt annat sätt än cyklingen (som ändå inte kändes så jobbig igår)

Kanske ska tillägga att jag är mest orolig då det redan känns som jag ligger i riskzonen för lunginflammation (person jag umgås med hade det för ett tag sedan och jag bor ihop med djur jag är allergisk mot)

Senast ändrad:

Ingen aning om hur stor risken är, men jag skulle nog ta det lugnt.
Inte kul och få lunginflammation ju.

Ösregnar här idag och I har simskola snart.
Yay... Undrar om mini vill bada eller om han väljer att sitta i vagnen :p
Ska springa idag också men det får bli ikväll tror jag.
Sambon är hemma vid tre och vi får främmande vid fyra, hinner nog inte ut där emellan.

Ja det var... intressant. Haha och tatueringen gör verkligen att kroppen jobbar hysteriskt ändå. Och är fortfarande inte hungrig O_o Men ska få i mig en massa kvarg, fil och musli strax iaf!

'Positivt' - gått ner 2kg haha, vi kan ju låtsas att det är fett :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 141
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 494
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 128
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur