Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

KL

Har cyklat en hel del idag, men också varit på bio nu på kvällskvisten. Åt godis. Mår illa. Köpte hälften så mycket som jag brukar i vanliga fall, för att jag vet att jag mår illa av det (varför jag köpte det alls vet jag dock inte, nästa gång blir det popcorn :cool:). När jag cyklade hem höll jag på att spy flera gånger, obehagligt. Magen pallar verkligen inte godis :eek: Men det gör det ju bara lättare att undvika det till nästa gång :angel:

Tack för tipsen, vissa går hem, vissa har jag redan och vissa förstår jag inte alls:p haha!

Kenny Loggins - Footloose har jag på listan men jag gillar faktiskt inte att springa till den så den ligger allra längst ner;)

+ mammas: Tack för tipsen!

Inte riktigt min stil, jag gillar snabb pop typ:p Men jag ska naturligtvis undersöka era tips, jag kan ju ha missat något:) (inte Ebba Grön dock, där går gränsen:p)

Tack du! :) det blev inte så lugnt... :p
Kort, men snabbt, haha.

Kl
3 km på 14.39, så 4.52 per km... Nu ska jag duscha, äta ägg och göra mig redo för en dag i Helsingborg! :)

Haha, jag såg det! Men du sprang och det är ju skitbra! Nästa gång följer du säkert din plan. Ha det mysigt i Helsingborg:)

Jag är bra sugen på Göteborgsvarvet alltså. Får se hur jag gör!

KL

Min helg blir riktigt riktigt dålig tränings och matmässigt. Men skit samma, jag har roligt iaf! Gårdagen blev AW som blev en helkväll. Åt gott och drack gott :D

Jag förstå ditt problem, sådär har det varit för mig med. Minskade kolhydraterna och åt mer protein och fett. Men själva kaloriintaget var lika. Så det var bara till att minska portionerna och dricka mer vatten, hålla i träningen. Det har funkat för mig iaf. Håll i nu! Det här kommer du att fixa. Mäter du dig? Där kan man annars se mycket. Hur känns det i kroppen? Börjar kläderna bli större? Jag vet att man stirrar sig lätt blind på vågen tyvärr.

Kämpa på nu! Du är riktigt grym!

Gud vad snabb du är!

Kl

Här blir det nog vilodag, förutom några kilometers transportcykling. Ska servera på ett bröllop så en stor del av dagen går åt till det. Och sen blir det nog pizza ikväll. Men men ;)

Kl
Idag blir nog en rätt beachig dag (förutom vin ikväll). Promenad, hundträning, bodypump och kanske lite shopping.

*knapp*
Jag är iaf så pass beachig att jag köpte en ny snygg bikini igår. Och en klänning i stl 36(!) Det har jag inte kommit i på lääääänge. Men den sitter ännu bättre om jag går ner ngt kilo eller två med.

Jag har tränat 4 pass den här veckan. Det känner jag mig nöjd med. Men! Sen kommer helgen, inser att vin är gott. Hamnar på utestället och idag är jag lite halvseg. Inte direkt bakis men. Ikväll funderar jag på att hålla mig nykter. Jag känner inte för att träna direkt när jag har druckit dagen innan. Suck på mig! Hade både tänkt att rida och löpa idag. Men det blir inget med det. Så jag ligger på soffan istället. Ja, det funkar ju det med men.

kl

Oookej, hemma från Köpenhamn! Blev riktigt god vän med Vesterbrogade, och vi hade antagligen blivit ännu mer bundis om jag tagit skor som inte var HELT platta. Men en timmes promenad blev det iaf inatt ;)

Och maten - stora mängder linsröra/sallad.
Enda onyttiga var en mjukglass på Mc Donalds vid 02:30 för att inte kräkas av allt kaffe, eheh.

Men idag däremot... Mosig efter 3h sömn på ett tåg och inga planer utom att vara hundvakt, läsa och glo på tv. Får nog bli all in onyttigt (pizza!), utan dåligt samvete :)

Också jätteseg idag, skulle köra styrka på morgonen tänkte jag men har hitills bara suttit här. Velar om jag ska springa men känns inte så lockande det heller.
Lat idag :p

Det är trots allt lördag :p

Inser också att det ovan ser ut som att mitt onyttiga ska vara en pizza, punkt.
Nej nej. Jag tänker lite mer Backman-inspererat. Dvs, sjukt mycket gött!
Iaf idag :D På't det där nyttiga livet imorn igen.

Det är ju det ;)
Sitter och äter godis nu, typiskt också :p
Får se om vi drar upp och badar idag, då kan jag simma.

Har galen träningsvärk i baken sedan styrkan igår :D
Körde höftlyft med fitnessboll och utfall

Träningsvärk är bra grejer! ;)

Linisen - Kul med nya kläder! Grymt att du kommer i mindre storlekar, fan vilken framgång du haft alltså! :)

Hade ju tänkt träna idag, men det är så varmt :eek: vad gör man i sån här värme? Löpning är nog uteslutet, styrka kanske också blir för tufft. Cykla?
Ska iväg kl 18 så kan inte träna ikväll :/

*kl*

Igår och idag har jag och sambon varit och vandrat. Inte så jättelångt, tanken var mest att ta min oskuld vad gäller att sova i tält och gå med packning. Totalt 4-5 timmars vandring med ca 12 kg packning har det ändå blivit varav åtminstone 6 km av dagens etapp tammefan BARA var uppför. Delar var dessutom genom ett stormdrabbat område så det var mer klättring än vandring för att ta sig över alla nedfallna träd.

Så om morgondagen blir som planerad, dvs med ett kort löppass och ett längre cykelpass så blev veckan som planerad förutom att det då blir två löppass istället för tre, men det är den spontana tältningsidéns fel. Hade en lös tanke på att springa idag, men... Mina ben säger nej. :p

En bra vecka så här långt, nu ska det bara till en bra söndag också!

Mjo har ju några sjöar häromkring så det borde jag ju kunna :) det blev 14 km cykling iaf, och ska bada! :D fast blir nog inte mycket simmat kanske. 13 km transportcykling ikväll också, så helt okej dag ändå! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 119
Senast: Blyger
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 489
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 127
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka