Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
cili - helt missat att dina tights kommit! Inte alls hängt med i diskussionen kring dem, vad är du nöjd med och mindre nöjd med? Kul att se en bild iaf!
knapp.
Så, eh, nytt heltidsjobb och sommar gör att mitt träningsschema blivit betydligt tunnare än tidigare... Men jag kör löpning 3 ggr/v som prio 1 och det kommer jag lyckas med denna veckan, ska strax ut
Apropå squats så har jag världens träningsvärk i låren efter att inte ha kört tunga squats på gymet på ca 3 veckor och sen igår dra dit och reppa lite på 40 kg, alltså mina stackars lår! Jag visste ju att det skulle kännas så här idag med men vad ska man göra?
Bjuder på en beachig bild från San Francisco! Hade 55 km cyklande i benen
Gick igenom bilderna från resan först idag, och när jag såg den här bilden så kände jag mig ganska dum. Vad har jag obsessat över senaste dagarna egentligen? Jag är pretty damn nöjd med utseendet på bilden - och hallå så ser jag ju ut!? Särskilt nöjd med armarna, har slitit hårt för dem ska ni veta!
Bjuder också på mitt nya cirkelträningspass!
- Utfallssteg x30
- Armhävningar x15
- Russian Twist xtills magen skriker
- Chin-ups x4
- Boxjumps/upphopp x15
- Diamond Press-ups x15
- Rygglyft x20
- Plankan x1 min
- Höftlyft på 1 ben x15 på varje ben
- Dips x15
Kör 3 varv, tar ca 30-35 min Känns som jag får med hela kroppen också!
Själv vaknade jag med knäont i morse, tror att det är allt gående och springande som gjort det. Tar det lugnt med sånt fram till op, sedan blir det ju automatiskt lugnt någon vecka iaf. Opereras på tisdag, ska bli så skönt, men lite spänd är jag. Kör bodypump och sedan grit imorgon, ska bli najs!
Ja då är det samma jag har Gillar också shorts nu på sommaren! Är det över 15 grader ute har jag shorts på mig, råkade ta långa tights i förra veckan, fy fan
kl
4,8 km sprunget på 27,48 (5:48-tempo). Var asjobbigt. Hehe. Men iaf, gaanska nöjd med veckan på nåt konstigt sett trots att det är mycket mindre träning än tidigare.
Totalt 2 h 42 min tränat fördelat på:
- 15,31 km löpning (1 h 32 min)
- 2 pass styrketräning (1 h 10 min)
Tänker mig att det kommer bli mer träning nästa vecka, då är dessutom min sambo iväg så är det dåligt väder ska det inte finnas något som håller mig kvar hemma i soffan efter jobbet
Tog mig ut på en springrunda. Kändes bra i benen, tungt i huvudet Får dock skylla mig själv efter två dagars fest. Körde lite planka efteråt också, både rakt och sidorna!
Jag har sprungit EN MIL!!!!!! Så jävla stolt så ni anar inte, jag känner mig så glad att JAG har lyckats med det! För vissa är det ingen match att springa en mil även om man är otränad, men jag har banne mig ganska mycket emot mig både fysiskt och psykiskt. Inte direkt byggd för löpning och lat av naturen.
Så idag är jag glaaaaaad Och vet du, Emtherlia, det var du som inspirerade mig med din grymma långrunda
Den enda regeln jag satte för mig själv idag var att jag får inte springa snabbare än 7 min/km och sen är det bara att springa så långt jag orkar på 10 km-rundan. Och det var ju inga problem alls, jag bara tuggade på och lyssnade på Sommarpratarna. 7:15 min/km i snitt vilket jag är nöjd med. Detta är även första gången jag har sprungit mer än 50 minuter i sträck, var ute 1 h 12 min.
En halvmil blev sprungen ikväll, på ren vilja. Hade tänkt cykla men min mage har gjort att jag inte velat bege mig så långt hemifrån.
Så veckan innehöll totalt två cykelpass, två löppass, två promenader och två dagar som gick till vandring och tältande (totalt drygt fyra timmar i varierande terräng). Med vandringen, som fan var det mest jobbiga, så landar veckan på nästan nio timmars fysisk aktivitet. Inte fy skam.
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...