Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fy fan vad bra du är!!!! Jag som inte ens känner dig är så sjukt stolt över dig!
kl
Urkass beach helg, dålig mat och ingen träning men har varit hos föräldrarna. Men nya tag imorgon! På fredag har jag min monstertenta och efter den kan jag satsa mer på träningen.
Men jag är skitsur över att jag inte fick min sadel som var uppgjort Jag hade hoppats på att den skulle passa nya medryttarhästen så jag kunde våga hitta "någon" (du vet vem du är) som kan stå och skrika på mig från marken.
Överlag har denna veckan varit skitkass ur beachsynpunkt, men mitt knä är nere på normal ont igen, snön är borta och vi har inget socker hemma. Det sista är bra om jag ska försöka hålla min variant av hetsätning borta som kommer när sambon jobbar natt.
Och jag suttit på cykelsadeln!
Herregud vad jag älskar Fiona! Alla borde få slänga sig ut i skogen på en mtb emellanåt
I övrigt dålig beachdag pga galen brunchbuffé. Kommer nog inte äta igen förrän i morgon, haha. Nu blir det soffa, the vampire diaries och ett varmt fotbad. Stackars mig då
Tack, tack, tack till er alla Gud så underbart att titta in här och se alla era svar, ni fattar inte vilket bra stöd ni är Jag hoppas ni haft någon lika bra dag nu i helgen som jag haft.
Mina utmaningar nu fick mig att tänka på hur viktigt det är att uppmärksamma de där sakerna man klarar och att njuta av dem. Är det någon mer som har gjort eller klarat något de inte skulle gjort eller klarat för ett tag sedan? Någon som brutit något mönster? Uppnått något mål eller utmanat sig på något särskilt sätt? Skulle vara jätte roligt att höra om ni har några sådana historier att berätta
Försöker tagga till för söndagslöpningen, sån jäkla träningsvärk typ överallt efter de senaste dagarna på gymet (blir ju så när man varit sjuk o tagit det lugn en vecka)... 5 km eller nåt hade ju suttit fint. Får med mig min pv idag med
Det blev söndagslöpning för min del också, sprang 3,5 km till gymmet körde axlar/armar och klarade 10 chins i rad. Sen sprang jag hem lyssnade på random radio kanal och de spelade "Eye of the Tiger" haha kändes passande.
Bjuder på en FanstASStic posering innan löpturen (haha är det bara jag som är så töntig och poserar i spegeln :P)
Sen gjorde jag en liten brunch (såhär kan man också är 2ägg och 2 bananer med lite frukt och en kopp te...och kvarg, får inte glömma kvargen!)
mvh Fett nöjd tjej som ska ut och galoppera på stranden med hästen i em
Emtherlia: Snygg tröja! Är det en sådan som Blondinbella har? haha inte för att du kanske har koll på det men
Ja men jag var varit fast på 5 länge, men det är mest psykiskt tror jag. Det gäller och ha energin kvar och inte sega, bara "kötta på" som de säger. Men har tränat upp de andra armmusklerna mer än tidigare så det underlättar känner jag. Innan pallade jag inte göra armhävningar korrekt utan fuskade med knäna i golvet, det orkar jag nu
Tightsen är från Ullared haha, 99 spänn eller om det var 79 till och med, som hittat
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...