Sv: Beach 2014 del V
Jag har inga direkta träningsplaner för idag. Har hittills pluggat lite men framförallt städat hela lägenheten, varit ner med vintergrejer i förrådet (jobbigare än vad det låter, sambons förråd är som ett extremt avancerat Tetris
) och lagat mat. Nu är planen att äta, plugga nån timme och sen är det skidskytte och hockey som väntar.
Imorgon ska jag nog skicka ut sambon till svärföräldrarna med min landsvägshoj och få den pumpad, är det bra väder ska jag premiära!
Ska köra ett lopp på 15 mil den 10 maj, kan vara läge att sluta mysa i spinsalen nu... 
Kl
Försöker tagga till för söndagslöpningen, sån jäkla träningsvärk typ överallt efter de senaste dagarna på gymet (blir ju så när man varit sjuk o tagit det lugn en vecka)... 5 km eller nåt hade ju suttit fint. Får med mig min pv idag med
Vad har ni andra för planer för denna söndag?
Jag har inga direkta träningsplaner för idag. Har hittills pluggat lite men framförallt städat hela lägenheten, varit ner med vintergrejer i förrådet (jobbigare än vad det låter, sambons förråd är som ett extremt avancerat Tetris
Imorgon ska jag nog skicka ut sambon till svärföräldrarna med min landsvägshoj och få den pumpad, är det bra väder ska jag premiära!