Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@niphredil Kul att du joinar oss! Låter som att du fått in en riktigt fin träningsrutin och som att du uppskattar det trots att det fortfarande känns motigt ibland. Har du cross trainer hemma eller hur gör du? Sjukt duktigt att fixa så mycket som runt 1 h för övrigt, själv vill jag mest dö efter typ 15 min... Jag måste göra något allvarligt fel, för jag tycker det är skitjobbigt verkligen! 15 min på motstånd 12 och sen har jag inte mer lårmuskler kvar!![]()
På tisdag börjar min "utmaning" eller vad man ska kalla det. Jag ska börja gå till eller från jobbet. Helt varje dag, men i alla fall tre dagar i veckan. 5,5 km är det vilket blir ungefär 50 min för min del. Det kommer fan göra underverk och det behövs. 5 kg tyngre än min fina vikt som jag hade i somras och var så nöjd över...![]()
Låter som en bra idé!På tisdag börjar min "utmaning" eller vad man ska kalla det. Jag ska börja gå till eller från jobbet. Helt varje dag, men i alla fall tre dagar i veckan. 5,5 km är det vilket blir ungefär 50 min för min del. Det kommer fan göra underverk och det behövs. 5 kg tyngre än min fina vikt som jag hade i somras och var så nöjd över...![]()
Vilken bra utmaning! I somras gick jag fram och tillbaka till jobbet varje dag, det blev 5 km totalt om dagen och det gjorde verkligen underverk.![]()