Beach 2014 del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del V

Men shit vad häftigt! Vill också se bilder! Var ligger detta, om man får fråga? (den frågan är bara relevant ifall det stämmer att du bor i Trelleborg, haha, för då lär det vara någorlunda nära mig ;))

KL

Skaffat gymkort? Check! Det blev 24/7, så vi ska definitivt köra ett pass nång gång tycker jag peplis!

Provat kvarg? Check! Gott gott gott! Men jag önskar nästan att jag aldrig hade testat den med vaniljsmak, för nu kan jag inte få nog... Det har blivit mitt nya guilty pleasure :p)

Provat banan? Check! Inte alls lika gott gott gott, men det funkar som nöd-mellanmål)

Tappat bort sötsuget? Check! Har blivit erbjuden godis & nybakade kakor på nya jobbet minst 3 gånger om dagen de senaste dagarna, men inte en enda gång har jag känt mig sugen eller på något vis velat svara ja. Otroligt skönt! Jag upplever även att jag är mindre hungrig nu än tidigare - också fantastiskt skönt! Livet blir så mycket lättare när man inte behöver kriga med hjärnan och brottas med sötsuget typ tre gånger om dagen :p

Imorgon ska jag träna mitt första pass, and I'm excited! :bump: :banana:

Senast ändrad:
Sv: Beach 2014 del V

Aha ^^
Dum fråga kanske (skyller på att jag är trött och borde sova sen länge..) men man fyller på något vis i hur länge man tränat?

Förvirrande med nytt forum...

Är iaf galet pepp på att träna i eftermiddag :banana: (finns smilysarna kvar?). Vaknade kl 5 av fågelsång strax innan klockan ringde och med spritt i hela kroppen, bra läge för benpass!

Dagens beachighet: Äter godis. Sitter i soffan. Funderar över att äta pannkakor till lunch.
Bra där, bra. Men! Det som faktiskt är bra att jag inte har någon som helst ångest över det. Jag vet att det här är tillfälligt, att det inte kommer göra någon skillnad i det långa loppet eftersom jag kommer motionera mer och äta bättre andra dagar. Visst, jag når inte mina mål lika fort som jag skulle annars - men hur många dagars skillnad kan det egentligen göra?

Och btw:
Nu är jag ett litet as och byter bort min avatar som jag haft i över 10 år. Återstår att se om jag återgår till den gamla eller om det får bli den nya.

Äh, man måste ju få förnya sig Cili ;)

Kl

Jag borde träna idag. Har löparkläder med till jobbet... Meeen, det blåser och jag är så jävla opepp. Wääh.
Inte sugen alls på att springa...

Förvirrande med nytt forum...

Är iaf galet pepp på att träna i eftermiddag :banana: (finns smilysarna kvar?). Vaknade kl 5 av fågelsång strax innan klockan ringde och med spritt i hela kroppen, bra läge för benpass!

Hehe, jag vaknar varje dag av att småfåglarna pickar och bygger bon i/på huset. Precis på andra sidan väggen.... De är ganska morgonpigga rackare! Och jo, det finns en smiley-symbol, trycker man på dem dyker gubbarna upp! :)

Jag gillar den nya layouten. Fräsch och fin! Mest förvirrande kanske att man inte bara kan svara en specifik person utan citat, men det går ju att vänja sig vid. :)
Beach idag? Spika pärlspont och kanske ta en promenad.

Men eller hur Sleepan! Jag kan ju inte vara mammas hund för all framtid, speciellt inte när jag själv är kattmänniska ;)

Håller med! Du är ju som sagt kattmänniska @cili! :)

Är det okej om jag inte tränar idag?
Har inte bestämt mig ännu, men snälla, säg att jag inte är en dålig människa om jag inte tränar... Haha.

@WS6 ah, jag har appen igång när jag går, springer och skejtar, då mäter den sträckan. Andra pass lägger jag in manuellt i efterhand. Man kan se statistik och gilla varandras inlägg, och tävla, haha! Sporrar mig. :)

@Sleepan meningar som avslutas med"om jag orkar" är sådana saker som inte kommer att göras. :p

själv är jag galet sugen på att träna men har sjukt ont i nacken, kommer inte att kunna styrketräna på ett bra sätt med dem här värken så borde låta bli. :(

Varför känner jag att du inte har faith in me @Mammas? ;) haha.
Jag har massa på g idag, så att tvinga mig att träna gör mig nog bara ner stressad. Får dock gå hem tidigt från jobbet så, tja. Kanske :p

Fy fan för ond kropp! :( hoppas den blir bättre snart!

Blev ingen löpning igår....magen protesterade! Så jäkla besviken för jag hade taggat för att slå mitt rekord. Vi åkte till bygghandeln och köpte brädor till dotterns sandlåda som ska byggas under påskledigheten :)

Idag regnar det men jag kanske drar på mig en keps och drar ut och springer ändå! Magen känns bra än så länge så jag hoppas det håller i sig.

Dagens ridpass blev inget eftersom hästen är halt :( tror inte att det är något allvarligt, men det är ju ändå tråkigt.
Ska försöka ta mig ut och springa lite ikväll tror jag, om jag får barnvakt.

Alltså, hur får man in namnet när man skriver @ och sen valfritt namn. Måste man skriva in det själv eller kan man trycka på någon liten knapp någonstans så man slipper sitta och skriva in varje namn? Kanske är jag som är korkad som inte sett hur man gör :p

Haha, bara testar lite, råkade klicka fel och skicka ett inlägg och sen gick det inte att ta bort så därför ändrar jag till den här meningslösa texten :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 165
Senast: Blyger
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 146
R
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till att behöva genomföra livsstilsförändringar som känns oerhört svåra? Hur kan man hjälpa sig själv till att...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S