Skönt @Qelina att det gick så bra som det gick och att @cili och @LindgrenV agerade som de gjorde.
Stor kram till er alla tre!
Stor kram till er alla tre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här med, helgen innan löning på en liten ort är ungefär lika lugn som en sommarbris i öknenJag jobbar också natt...
Kan sammanfattas med lugnt, stökigt och trasiga bilar... Finemang.![]()
Gött@fryckan Den mår bättre. Högersidan är öm och jag har lite svårt att röra armen i ett visst läge pga ont i muskeln men det går åt rätt håll.![]()
Här med, helgen innan löning på en liten ort är ungefär lika lugn som en sommarbris i öknen![]()
Den där godistaktiken är bra! Så trycker man inte i sig massa halvgoda sorter heller utan bara de godaste.Eftersom jag trots mina jordnötsringar inte kom upp över normalt kaloriintag igår så hoppas jag att jag ska hinna knipa en kebabtallrik på min snabbvisit i staden där min favoritpizzeria ligger (för jag har ju fortfarande mycket tillgodo och utnyttjar det gärna!).
Det känns riktigt skönt att kaloriräkna ibland, och inse att en sån får plats i min kaloribudget utan att det blir kaos (= kan fortsätta ha gott samvete över maten). Har gått och drömt om kebabsås i flera veckor nu, så nu ska jag banne mej slå till!
Kör en slags falla-för-alla-frestelser-helg. Var precis iväg och skulle posta brev och blev sugen på godis. Så in gick jag och plockade ihop 2-3 st av de sorter jag var sugen på. 5 kr blev det(för 70 g). Har nu suttit och petat i mig mina godbitar under en lång stund och är inte ens sugen på mina två sista geisha, så dom åker ner i väskan för framtida bruk. Det är för övrigt ett kalasbra knep när man är godissugen, att man får köpa t.ex. 10 bitar lösgodis. Man stillar suget, blir nöjd eftersom man fick äta godis och man sitter inte där med en full godisskål som man fortsätter att norpa ur resten av veckan.
Haha, jag kan inte ens tänka mig att jag skulle gå och drömma om just kebabsås av alla saker om jag fick äta vad jag ville men vi är ju alla olikaEftersom jag trots mina jordnötsringar inte kom upp över normalt kaloriintag igår så hoppas jag att jag ska hinna knipa en kebabtallrik på min snabbvisit i staden där min favoritpizzeria ligger (för jag har ju fortfarande mycket tillgodo och utnyttjar det gärna!).
Det känns riktigt skönt att kaloriräkna ibland, och inse att en sån får plats i min kaloribudget utan att det blir kaos (= kan fortsätta ha gott samvete över maten). Har gått och drömt om kebabsås i flera veckor nu, så nu ska jag banne mej slå till!
Kör en slags falla-för-alla-frestelser-helg. Var precis iväg och skulle posta brev och blev sugen på godis. Så in gick jag och plockade ihop 2-3 st av de sorter jag var sugen på. 5 kr blev det(för 70 g). Har nu suttit och petat i mig mina godbitar under en lång stund och är inte ens sugen på mina två sista geisha, så dom åker ner i väskan för framtida bruk. Det är för övrigt ett kalasbra knep när man är godissugen, att man får köpa t.ex. 10 bitar lösgodis. Man stillar suget, blir nöjd eftersom man fick äta godis och man sitter inte där med en full godisskål som man fortsätter att norpa ur resten av veckan.
Tycker absolut att du kan ringa till VC, i bästa fall är det ju inget och då får du veta det men annars kanske det är något litet som du kan ändra på så att du mår bättre och då vore det ju dumt att inte ha kollat upp det om det går att fixa lätt. Om proverna inte visar något kanske det är något i ditt sätt att leva som kan ändras? Om du haft väldigt mycket att göra? Är stressad, har ångest eller liknande? Eller så är det typ järnbrist eller så som du skrev.Jag funderar på att boka tid på vårdcentralen och kolla upp mig. Har känt mig trött och orkeslös länge nu, är helt slut när jag vaknar på morgonen trots 7-8 h sömn. Blir lätt andfådd och kan inte ta lika djupa andetag längre. Får tryck över bröstet ibland, sitter med det nu t.ex. och det är lite obehagligt.
Samtidigt känner jag mig fånig, jag går aldrig till läkaren. Men det kan väl inte skada att typ kolla upp järnvärden och sånt eller?
Bra jobbat med gymmet! Går det bra med att få till mer mat nu? Är det dyrt med en sådan där kudde?Så gott som jag sov inatt har jag inte sovit på länge! Har väldiga problem med nacken och sambon tröttnade på att jag vaknade med huvudvärk varje morgon, så vi åkte till ett sängvaruhus och köpte en tryckavlastande kudde med nackstöd från Tempur. Gudars va skön den va! Ville inte ens kliva upp imorse!
Men tog mig upp och drog till gymmet. 1,5 timme senare har jag avverkat ett grymt benpass. Nöjd brud!
Den där godistaktiken är bra! Så trycker man inte i sig massa halvgoda sorter heller utan bara de godaste.
Kl
Åkte längdskidor idag. Känner mig hyfsat bortskämd med finfina spår alldeles bakon huset! Var ute knappt två timmar. Isigt här och och där men fästet var bra.
Bra jobbat med gymmet! Går det bra med att få till mer mat nu? Är det dyrt med en sådan där kudde?
Jag funderar på att boka tid på vårdcentralen och kolla upp mig. Har känt mig trött och orkeslös länge nu, är helt slut när jag vaknar på morgonen trots 7-8 h sömn. Blir lätt andfådd och kan inte ta lika djupa andetag längre. Får tryck över bröstet ibland, sitter med det nu t.ex. och det är lite obehagligt.
Samtidigt känner jag mig fånig, jag går aldrig till läkaren. Men det kan väl inte skada att typ kolla upp järnvärden och sånt eller?