cili
Trådstartare
Har kommit igång med lite längre cykelsträckor i träningssyfte nu. Och trots att det inte går så snabbt som det tidigare gjort (åker man ner mot stan blir det en rejält lång uppförsbacke på vägen hem, det har mitt ben svårt att hantera och vips går det i snigelfart) så ger det ändå en hel del. Det märks att de muskler som inte är skadade, men som gått in i dvala p.g.a. inaktivitet, vaknar igen. Och den krånglande muskeln får mer lagom träning vid cykling än gång, eftersom foten inte börjar släpa när muskeln är trött när den sitter på en pedal och kan avlastas enklare genom att ändra fotposition.
Sitter och lägger in de senaste cykeltillfällena i endo nu. Hade tänkt ta en tur idag också eftersom jag varit iväg i helgen och därmed inte tränat mycket alls, men regnet bara vräker ner så det får nog bli arm+mage inomhus istället.
Sitter och lägger in de senaste cykeltillfällena i endo nu. Hade tänkt ta en tur idag också eftersom jag varit iväg i helgen och därmed inte tränat mycket alls, men regnet bara vräker ner så det får nog bli arm+mage inomhus istället.