Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt galet vad tiden går fort!
Haft två veckors semester och jag har inte tränat ett dugg, bara njutit av ledigheten!I lördags överraskade tjejerna mig med en fantastiskt bra möhippa.
De hade verkligen tänkt på vad jag uppskattar (ex kakbuffe till lunch
). Söndagen spenderades i sängen, jag klarade endast av att äta ett knäckebröd och en halv banan, haha! Nytt löfte: JAG SKA ALDRIG MER DRICKA.
Och nu när jag tittar på datumet så ser jag att jag snart ska gifta mig! Panik! Hur ska vi hinna? Så träningen får stå tillbaka lite just nu![]()
Började som sagt dagen med ett träningspass med hästen. Efter lunch har vi kört hö. Jag har staplat 544 balar (ca 5 ton) och sen tog jag en liten kvällspromenad med hunden.
Lite sliten nu
Tänkte rida tidigt i morgon också och sen blir det förhoppningsvis att köra mera hö.
Började som sagt dagen med ett träningspass med hästen. Efter lunch har vi kört hö. Jag har staplat 544 balar (ca 5 ton) och sen tog jag en liten kvällspromenad med hunden.
Lite sliten nu
Tänkte rida tidigt i morgon också och sen blir det förhoppningsvis att köra mera hö.
Fy satan vad jag cyklat idag. Svetten har runnit, jag har trampat på som attan varvat med att åka försiktigt över håligheter för att inte orsaka mer ont i benet än nödvändigt.
Men jäklar vad jag är på gång! Över fyra mil har det blivit idag, fördelat på tre tillfällen. Det verkar funka bra, för jag har inte mer ont nu än innan. Vill så gärna komma upp i långa distanser igen, så det här känns som ett bra upplägg där benet får vilopaus men ändå mängdträning.