Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ställer ungefär 15 alarm på tre olika väckarklockor, med ungefär 5 minuters mellanrum. Så jag snoozar mellan 30 och 60 minuter, beroende på hur lång tid det tar innan jag tröttnar på att höra skiten![]()
Idag har jag faktiskt rört på mig en hel del! Tog cykeln till jobbet, 5 km, så totalt 1 mil cykling! Sen tog jag in hästarna med, blev några varv i backen upp till hagarna! Känns bra!![]()
Lycka till idag!Blev 30 min pw med hunden ikväll
Nu sova! Upp och åka på tävling med hästen i morgon![]()
Efter att ha kunnat börja gymma igen har min hjärna och kropp helt ställt om sig till ett hälsosammare tänk igen - lyxigt nog helt utan ens sug efter socker och sötsaker.
Jag är igång igen med att räkna kalorier och känner inte att det är något direkt problem att hålla mig inom gränsen - snarare tvärt om.
Alla dess månaders av stillasittande (och till viss del tröstätande) har återfört min kropp till ett hav av fluff och krympta muskler. Tragiskt!Ställde mig på vågen på gymmet och ville gråta av siffran, samtidigt så har jag ju lärt mig genom åren att vikten inte är det huvudsakliga - så visst önskar jag att kilona försvinner nu på ett medgörligt sätt, men huvudsaken är att fluffet drar sig tillbaka och aldrig återkommer, så att kroppen kan bli fast och stark igen.
Ska ta tag i ett måttband här någon dag tänker jag mig och se svart på vitt hur mycket fluff det faktiskt tillkommit på dom här månaderna..
Köttade ett riktigt grispass på gymmet igår - stolt över det faktum att jag övervann tröskeln att gå dit själv (som ju fanns förut, försvann när jag tränade mycket och alltså nu återkommit) och att jag inte gick hem trots att jag där möttes av ett sådant där superslimmat, pyttelitet fitnesspar i typ 20-års åldern som får allt att se så jävla lätt ut - och mig att se ut som en elefant.. Men! Jag övervann det och körde mitt race. SATAN vad trött jag var i kroppen efter det, toppade passet med totalt 8,5km promenader med hund och pokemon-jakt. Kände mig -->
Vaknade så i morse med jordens dyngförkylning, ont överallt, halsen är svullen och röd och hela huvudet fullt av snor. Tack liksom.![]()