Beach 2016 II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, så kanske det är. Men om man har den i kyl och sen rör om när man värmer den borde ev hinna försvinna?
Ja kolla upp det! Tror jag tar 3 dl mjölk, 3 msk polenta och 1-2 tsk socker. Jättegott! Helst med lingonsylt till, och mjölk såklart. :d särskilt nyttig är den nog inte men vore ju ett perfekt mellanmål/lätt lunch.

Jag för testa hemma någon helg så jag inte står helt utan lunch om det skiter sig :D

Jag äter inte socker men det borde säkert gå att söta upp med något annat! Får experimentera lite med daddlar eller något haha :up: Finns säkert någon raw food gröt som är god också, mitt enda krav är att den är slät eftersom jag inte klarar av något slemmigt med klumpar (tänk havregrynsgröt :yuck:)

@Mumfie, jag äter risgrynsgröt kall och jag hatar också hinnan som blir på när den stått kallt. Men om jag rör runt ordentligt med skeden försvinner den faktiskt. Nu är det ju inte samma gröt, men det kan ju vara samma med hinnan?

Utöver promenaden i morse blev det en springtur med hunden förut :) Inte så långt men ganska snabbt för att bara mig. Andra gången vi kör drag och nu börjar hon fatta vad det är jag vill att hon ska göra :D Jäkel vilken fart vi kommer få när hon börjar dra på riktigt :p
I morgon blir det promenad bara. Eventuellt lite styrka :)

Vad har ni för löparskor? :)
Köpte nya Asics i januari dom är redan totalt utslitna så jag måste ha nya. Tycker Asics blir slitna lite för fort så jag tänkte prova något annat den här gången :)

Jag har bara asics, passar mina fötter och jag älskar dem! :) jag tycker det är bra kvalitet på deras skor!
En tanke.. Använder du skorna mer än till löpning? Isf är det inte konstigt om dem slits fortare.. jag springer enbart i mina!

Vad har ni för löparskor? :)
Köpte nya Asics i januari dom är redan totalt utslitna så jag måste ha nya. Tycker Asics blir slitna lite för fort så jag tänkte prova något annat den här gången :)

Mm, mina Asics brukar bli slitna fort i hälen och ovanpå framfoten typ. Har nyligen köpt ett par Adidas vilket var lite :cautious:, har aldrig tänkt att Adidas är nåt för mig men jag älskar dom. Hoppas på bättre hållbarhet än Asics. Har haft Nike Free som vardagsskor men jag ger upp det nu, blir galen på sulan (allt som fastnar), men bortsett från den har de hållit bra i alla fall.

Mm, mina Asics brukar bli slitna fort i hälen och ovanpå framfoten typ. Har nyligen köpt ett par Adidas vilket var lite :cautious:, har aldrig tänkt att Adidas är nåt för mig men jag älskar dom. Hoppas på bättre hållbarhet än Asics. Har haft Nike Free som vardagsskor men jag ger upp det nu, blir galen på sulan (allt som fastnar), men bortsett från den har de hållit bra i alla fall.

Ja mina Asics är så slitna ovanpå framfoten ut mot kanterna så det är hål :meh:
Nu blir det ett par Salomon så får vi se vad jag tycker om dom :)

Jag har bara asics, passar mina fötter och jag älskar dem! :) jag tycker det är bra kvalitet på deras skor!
En tanke.. Använder du skorna mer än till löpning? Isf är det inte konstigt om dem slits fortare.. jag springer enbart i mina!

Använder dom till löpning och promenader. Tycker ändå dom ska hålla bättre och inte slita hål ovanpå framfoten efter ett halvår med tanke på priset. Men förutom det är jag nöjd med dom för dom är bekväma och passar mina smala fötter :)

Jag har Nike Zoom Pegasus 32 sedan förra hösten. Har använt dem mycket till allt möjligt; gymträning, till vardags, löpning, i stallet... Tvättade dem i somras och de blev som nya igen och sulan känns fortfarande fräsch (innan dess har jag bara tvättat av dem snabbt med bara vatten för att få bort vissa fläckar). Inte alls slitna i tyget. Nu när jag börjat springa igen tycker jag dock att jag vill ha mer stöd men de är superbekväma annars.

Tjena gänget! Kul att läsa om hur peppiga och aktiva ni är! :):)

Jag har varit utomlands i en månad, kom hem i morse efter flygkaos på vägen hem. Jättejättetrött, ska försöka ställa om 9 timmar :crazy: Men har sovit lite på flyget så jag tror det går hyfsat.

En del av er har följt min resa på insta, kort sagt så har jag varit i Kanada och sett både prärien, storslagna berg, näst intill ökenlandskap, lummiga skogar med mera. Stort land :p Har försökt hålla mig aktiv så gott jag kunde, vissa dagar renodlade träningspass men andra bara korta promenader. Matmässigt har det varit lite hejsan svejsan men så kan det vara ibland. Jag ser fram emot att starta upp med rutiner igen, ska bara bli av med jetlag först :p

Jag är trög som sirap idag så jag orkar inte skriva mer just nu men ville bara säga HEJ! :D

Jag har varit utomlands i en månad, kom hem i morse efter flygkaos på vägen hem. Jättejättetrött, ska försöka ställa om 9 timmar :crazy: Men har sovit lite på flyget så jag tror det går hyfsat.

En del av er har följt min resa på insta, kort sagt så har jag varit i Kanada och sett både prärien, storslagna berg, näst intill ökenlandskap, lummiga skogar med mera. Stort land :p Har försökt hålla mig aktiv så gott jag kunde, vissa dagar renodlade träningspass men andra bara korta promenader. Matmässigt har det varit lite hejsan svejsan men så kan det vara ibland. Jag ser fram emot att starta upp med rutiner igen, ska bara bli av med jetlag först :p

Jag är trög som sirap idag så jag orkar inte skriva mer just nu men ville bara säga HEJ! :D

Åh Kanada! :love: Ett av mina drömresemål!
Nu vill jag ju se bilder. Vad heter du på Instagram? :angel:

Hej och välkommen hem! :D Såg ert flygkaos på instagram och är inte avis men skönt att ni tog er hem till slut! Hoppas du har gott om tid att sova ut nu. :) Och er resa verkade heeelt fantastisk, vilket land!

Välkomna hem! Har följt er på insta och varit rätt så himla avundsjuk. Ni verkar ha haft det helt fantastiskt! :love:

Kladdkaka med glass och festis är ett väldigt beachigt alternativ till mellanmål/lunch :up:

Mvh hon som tar priset i dålig karaktär och som sämsta mamma :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur