Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så du har också märkt undret med långhåriga katter :meh: Vill klippa bort skiten i arslet :devil:
(Känner mig väldigt glad att jag behållit kläderna på mig de gånger det har behövts :angel:)
Yes, fast till hals försvar hade han fått i sig ett hårstrå från mig den här gången för SÅ lång päls har han inte... :p
Överväger annars att göra som föreslaget - be syrran ge honom en löwchen-klippning :devil:
 
Det var ett tag sedan man la in någon bild här, så här får ni lite bevis på att "lilla" Alice fortfarande lever och har det bra :D Hon har bara lärt sig att ogilla mobilkameran :angel:
10731551_1564899653732276_1530271038_n.jpg

Underbara vackra kisse :love:
 
@cirkus håller tummarna för din fina, hoppas verkligen att han blir helt bra snart! :heart
@Missel Åhh vad vacker, framförallt den första och gullegosig den andra verkar, haha köksbordet ÄR väl en kattsovplats??? iaf om man frågar mina ;-) (och min mamma har likadana bordstabletter här på landet där vi är nu, dem ska katterna alltid ligga på... fast att de har mjuka soffor och massa kattbäddar...


fortsätter fotobomba...
Lillan är trygg med Lycko
I3508113W676H466V20141128T145548Z.jpeg

I3507835W419H507V20141128T145548Z.jpeg

I3507836W459H507V20141128T145548Z.jpeg

I3508112W368H507V20141128T145548Z.jpeg


en liten film..... ;-)
 
@Iaraphel enligt Fiddeli så kan man sova överallt. :P varför ska man använda klätterträdet och korgarna... Ren tvätt är populärt här. Hundens korg...
 
Han haltar ser jag men inte undra på med tanke på hur förstört(?) benet blev! Men han ser ju inte ut att må så jättedåligt av det om han går villigt på det litegrann, vad härligt! :)
Fortfarande burvila annars?

Han får gå fritt dagtid nu. De senaste dagarna så travar han till och med om han får bråttom. Tyvärr så är ett av såren där stiften går in inte riktigt hundra, det soppar lite men nu kommer det rent blod och inget var.

Benet var väldig trasigt, en hel del småflisor och två brott. Fram till nu har nog mycket av kroppens energi gått åt till att ta hand om flisorna för det var rätt lite nytt skelett vid röntgen.
 
Han får gå fritt dagtid nu. De senaste dagarna så travar han till och med om han får bråttom. Tyvärr så är ett av såren där stiften går in inte riktigt hundra, det soppar lite men nu kommer det rent blod och inget var.

Benet var väldig trasigt, en hel del småflisor och två brott. Fram till nu har nog mycket av kroppens energi gått åt till att ta hand om flisorna för det var rätt lite nytt skelett vid röntgen.
Låter som att det är på god väg iallafall, kanske blir en fin julklapp t.o.m? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 076
Senast: skiesabove
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
64 65 66
Svar
1 319
· Visningar
51 551
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 762
Senast: Modest
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp